354 Navi sò partiti da i porti ucraini in u Scopu di u Corridor di Granu

In u scopu di u corridore di granu, a nave partì da i porti ucraini
354 Navi sò partiti da i porti ucraini in u Scopu di u Corridor di Granu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà annunziatu chì 1 navi partite da i porti ucraini trà u 18 d'Aostu è u 354 d'ottobre in u scopu di u Corridor di Granu è hà dettu: "A quantità totale di carichi trasportati finu à a data hà superatu 7 milioni 860 mila tunnellate. A carica tutale purtata da e navi chì arrivanu à i porti turchi era 1 milione 294 mila 706 tunnellate. Circa u 17 per centu di a carica tutale hè ghjunta à i porti turchi.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à a quantità di carichi trasportati in u Corridor di Granu. Ricordendu chì ci hè stata una crisa alimentaria in u mondu dopu à a guerra trà l'Ucraina è a Russia, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì sta crisa hè stata superata è u Corridor di Granu hè statu creatu in u risultatu di a diplomazia di successu realizata da Turchia sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Nutendu chì un totale di 1 navi partite da i porti in e cità ucraine di Odesa, Chornomorsk è Yuzhne in u scopu di u corridore di granu, trà u 18 d'aostu è u 354 d'ottobre, Karaismailoğlu hà dettu: "I navi includenu orzu, granu, soia, girasole. farina, crusca di granu, piselli, graneddi di girasole, 13 tippi diffirenti di carichi sò stati trasportati, cumpresi l'alimentu mistu processatu, u zuccherinu, l'oliu di girasole, a sumente di canola, u granu è l'oliu di soia.

Circa 17 per centu di a carica purtata in u corridor di granu hè vinutu in Turchia.

354 di i 135 navi sò turchi. bayraklıKaraismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'ella hè posseduta o operata da a cumpagnia, hà cuntinuatu cusì:

"354 di 119 navi anu purtatu a so carica à i porti turchi. Altri sò Germania, Bangladesh, Belgio, Bulgaria, Algeria, Djibouti, Cina, Indonesia, Etiopia, Francia, Corea di u Sud, Georgia, India, Paesi Bassi, Inghilterra, Iran, Irlanda, Spagna, Israele, Italia, Kenya, Libia, Libanu, Egittu. L'hà purtatu in Pakistan, Portugallu, Rumania, Somalia, Sudan, Tunisia, Vietnam è Grecia. A quantità tutale di carichi trasportati finu à a data hà superatu 7 milioni 860 mila tunnellate. A carica tutale purtata da e navi chì arrivanu à i porti turchi era 1 milione 294 mila 706 tunnellate. Circa u 17 per centu di a carica tutale hè ghjunta à i porti turchi. I carichi di orzu, girasole, farina di girasole, oliu di girasole, piselli, granu, crusca di granu, alimenti mischiati processati, granu, soia, graneddi di canola è soia sò stati purtati à i porti turchi. 13 per centu di a carica hè stata trasportata in Africa, 23 per centu in Asia è 47 per centu in Europa. Fora Turchia, hè statu determinatu chì a più alta quantità di carica hè stata trasportata in Spagna, Italia è Paesi Bassi in u cuntinente europeu ".

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà nutatu chì 354 di i 31 navi custituiti da navi chì sò stati chjappi da u 24 di ferraghju, è chì l'altri eranu navi chì andavanu in Ucraina, carricati è riturnati dopu l'apertura di u Corridor di Granu. "Ottu Turchi bloccati in questi porti da u 24 di ferraghju bayraklı Karaismailoğlu, chì hà dettu: "O tuttu u bastimentu propiu hè partitu da i porti, bayraklı o u pruprietariu hà annunziatu chì a nave ùn hè micca stata truvata.

363 NAVI SONO INSPETTATE DA A SEDE CONJUNTA IN ISTANBUL

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Finu à avà, un totale di navi 386 sò state ispezionate da u Centru Comune in Istanbul o e so ispezioni sò state previste per andà in i porti in i cità ucraine di Yuzhne, Chornomorsk è Odessa per a prima volta. tempu dopu à a situazione di guerra è l'apertura di u corridor di granu. Mentre chì 386 di 363 navi sò stati inspeccionati, 142 di i navi inspeccionati sò operatori turchi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*