Alstom equiparà 120 locomotive in a flotta SNCB cù a tecnulugia ETCS di prossima generazione

Alstom SNCB equiperà a locomotiva in a so flotta cù a tecnulugia ETCS di prossima generazione
Alstom equiparà 120 locomotive in a flotta SNCB cù a tecnulugia ETCS di prossima generazione

Alstom, u capu mundiale in a mobilità sostenibile è intelligente, hà vintu un cuntrattu per a cuncepimentu, a consegna è u mantenimentu di l'ultima generazione di u sistema di segnalazione ETCS* di livellu 120 (Basic 18) per e locomotive SNCB 2 HLE3 in serviziu cummerciale. Belgio, Lussemburgu, Francia è Germania. U sistema ETCS serà cumplementatu cù funzioni naziunali per permette à i treni di circulà in Belgio (TBL1+) è in Francia (KVB).

Originariamente creatu per armunizà u trafficu ferroviariu transfruntieru, ETCS Level 2 aumenta a velocità, a puntualità è a capacità di i treni in tutta sicurezza. A versione più avanzata di u Livellu 2 (Basic 3) presenta curve di frenu ottimizzate per u massimu rendiment operativu è un cunfortu aumentatu di u passageru. Questa versione migliora ancu a prestazione odometrica, chì permette à i cunduttori di selezziunà a velocità adatta in stretta cunfurmità cù SIL50129, u più altu livellu di sicurezza sottu EN 4.

L'impianto di segnalazione di Alstom Group in Charleroi hè un centru globale di eccellenza è serà rispunsevule per l'ingegneria di diversi sistemi di segnalazione è a consegna di l'equipaggiu à bordu. Furnirà ancu mantenimentu per un periudu di 10 anni, cumprese pezzi di ricambio è reparazione. U prughjettu principiarà in uttrovi 2022 è durà per 3 anni.

Bernard Belvaux, Managing Director di Alstom Benelux, dice: "Alstom hè felice di cuntinuà a so cullaburazione cù a SNCB è di supportà li per fà a digitalizazione di i so vagoni una realità".

A firma di stu cuntrattu cunfirma a pusizione di punta di Alstom in u mercatu di i sistemi di signalizazione ferroviaria. In Auropa, più di 60% di i treni furnuti cù un ETCS di fabricazione europea anu sceltu un sistema Alstom. Alstom equipa una grande parte di a flotta SNCB in Belgio è cuntribuisce attivamente à a mudernizazione di l'infrastruttura ferroviaria Infrabel.

Stu sistema di cuntrollu è cuntrollu di treni di l'ultima generazione di Livellu 2 hè statu implementatu cù successu in locomotive elettriche operate da Alstom in Norvegia è Ceske Drahy in Repubblica Ceca. Hè attualmente aduprata in i treni d'alta velocità di Deutsche Bahn in tutta a Germania è in i treni S-Bahn di i rivali in a regione Alstom è Stuttgart, è ancu in diversi prughjetti in Spagna, Inghilterra, India è Australia.

ETCS: Sistema Europeu di Controlu di Treni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*