Alstom Cuntribuisce à u Sviluppu di l'Ingenieria di Sistemi Ferroviari

Alstom Cuntribuisce à u Sviluppu di l'Ingenieria di Sistemi Ferroviari
Alstom Cuntribuisce à u Sviluppu di l'Ingenieria di Sistemi Ferroviari

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, è l'Università di Madrid Carlos III, anu lanciatu sta settimana una nova edizione di u Master in Ingegneria di Sistemi Ferroviari per i laureati cù o senza sperienza ferroviaria.

U Master di un annu serà consegnatu in formatu hibridu (aula è apprendimentu à distanza) da Prufessori di l'università, prufessiunali attivi da Alstom in Spagna, è altri prufessiunali ferroviari. U prugramma accademicu copre l'ingegneria di i sistemi ferroviari cun un approcciu multidisciplinariu è cumpletu chì include u disignu è u sviluppu di sistemi di sicurezza digitale è di cuntrollu (signale ferroviaria), trazione elettrica, cuncepimentu di vagoni ferroviari, è ancu servizii di sistema è mantenimentu.

Durante a ceremonia di apertura, Jose Miguel Soler, Capu di Sistemi Urbani è Coordinatore di Master in Alstom in Spagna, hà dettu: "U novu Master hè a porta perfetta per l'industria ferroviaria. A cullaburazione cù l'Università Carlos III, un centru di riferimentu internaziunale per l'educazione STEM, è l'implicazione di una squadra di insegnamentu superiore, cumpresi i prufessiunali attivi cù una vasta sperienza, assicuranu l'eccellenza di u diploma. Inoltre, i studienti chì decidenu di fà un stage in Alstom anu da u primu mumentu l'uppurtunità di travaglià in prughjetti veri in un ambiente multinaziunale.

Questa iniziativa cumplementa altri prugrammi di furmazione chì i prufessiunali di talentu di Alstom anu assistitu annantu à l'anni. Per l'annu accademicu 2022-2023, Alstom hà aumentatu a so cooperazione cù università è centri di furmazione cum'è l'Università Pontificia di Comillas, l'Università di Cantabria, l'Università Politècnica di Catalunya o l'Università Politècnica di Madrid. A cumpagnia insignà. In totale, una vintina di tecnichi, ingegneri è amministratori di Alstom in Spagna collaboranu cù diverse università è centri di furmazione per avvicinà l'industria ferroviaria à a prossima generazione.

Inoltre, a cumpagnia prepara oghje a nova chjama di candidatura, chì Alstom Talent Energy, u so prugramma di furmazione è di stasgiu per i recenti graduati, celebra quist'annu per u decimu annu consecutivu. Finu a data, circa 300 graduati recenti anu participatu à stu prugramma, chì offre borse di studiu post-graduatu è stage pagati è tutelati in i centri Alstom in Madrid è Barcellona.

Stephanie Burik, Direttore di Talent Management in Alstom Spagna è Portugallu, hà dettu: "L'industria ferroviaria hè in u core di u futuru di a nostra sucetà. Quandu si parla di ferrovia, si parla di digitalizazione, sustenibilità, mobilità è innuvazione. "Questa hè una industria eccitante cù innumerevoli opportunità di carriera in ogni campu".

Per cuntinuà i so piani di espansione è sviluppà novi prughjetti è iniziative, Alstom in Spagna assumerà più di 2022 novi impiegati in u 300 (l'offerte attuali ponu esse viste in u portale di l'impieghi), operatori, saldatori è ingegneri, matematichi, tecnichi è supportu cumpresi. funzioni. I novi prufessiunali si uniscenu à i più di 3.000 impiegati chì sò digià parte di Alstom Spagna è Portugallu.

Cù più di 3.000 impiegati, Alstom hà una longa storia industriale è tecnologica, cumprese una prisenza in Spagna in 4 centri industriali, 4 stabilimenti tecnologichi è più di vinti negozi di mantenimentu. Frà l'altri, Alstom hà una pianta industriale in Barcelona dedicata à a produzzione di vagoni di tutti i tipi, una fabbrica di sistemi di propulsione in Vizcaya è Madrid, diversi centri d'innuvazione tecnologica per u sviluppu di prugrammi è prughjetti in i campi di sicurezza ferroviaria, signalazione, mantenimentu è mobilità digitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*