Annunziata a porta di frontiera permanente di l'aeroportu di Çukurova

L'aeroportu di Cukurova hà annunziatu una porta di frontiera permanente
Annunziata a porta di frontiera permanente di l'aeroportu di Çukurova

L'aeroportu di Çukurova, chì a so custruzzione ùn hè micca stata finita da a decisione di u presidente, hè diventatu una porta di fruntiera aerea permanente aperta à l'entrate è e surghjenti internaziunali.

A decisione presidenziale nantu à u sughjettu hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. In cunfurmità, hè statu decisu in cunfurmità cù a Legge di u Passaportu per determinà l'Aeroportu di Çukurova, chì deve esse apertu in u ferraghju 2023, cum'è una porta di fruntiera aerea permanente aperta à l'entrate è e surghjenti internaziunali.

A municipalità metropolitana di Adana da CHP hà fattu una dichjarazione di stampa à l'entrata di l'aeroportu contr'à a chjusura di l'Aeroportu Adana per via di l'Aeroportu Regionale di Çukurova, chì hè statu custruitu cum'è un prughjettu di trasferimentu di affittu à a capitale cù garanzia di passageru.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, hà dichjaratu chì ùn ci sò micca assai aeroporti per Mersin è Adana, chì anu una populazione totale di 6 milioni, è hà dumandatu "i nostri aeroporti ùn deve esse chjusi".

Karalar avia dettu u seguente: "Comu pudete vede, Adana hè sana in questu sensu. Adana hà persu TRT, Highways, State Railways. Ogni istituzione chì abbanduneghja quì significa à tempu una perdita di ingressu è di travagliu. Oghje, a pupulazione di Adana è Mersin hè di 6 milioni, inclusi i refugees. Ùn avemu micca contru à a custruzzione di un aeroportu internaziunale in Mersin. A pupulazione di Rize hè 350 mila, a pupulazione di Tabzon hè 850 mila. Ci sò dui aeroporti quì. Ùn importa micca induve in u paese, ciò chì hè necessariu, ùn sò micca assai aeroporti in duie cità cù una populazione di 6 milioni. Ùn chjude micca u nostru aeroportu. Questu aeroportu hè assai impurtante per a ghjente di Adana ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*