L'Aviazione Civile Turca si riunisce à Istanbul Airshow

L'Aviazione Civile Turca si riunisce à l'Airshow d'Istanbul
L'Aviazione Civile Turca si riunisce à Istanbul Airshow

L'aviazione mundiale hà sperimentatu a più grande crisa in a so storia cù l'epidemie. L'industria di l'aviazione civile turca, chì si riprende rapidamente è cresce sopra a media mundiale, si riunisce à l'Airshow d'Istanbul. Ingrandendu u so metru quadru, a fiera apre e so porte per a 13a volta u 6 d'ottobre.

A Fiera Internaziunale di l'Aviazione Civile è l'Aeroporti di Istanbul Airshow è a Piattaforma di a Catena di Fornitura di l'Industria Aeronautica, chì hè stata tenuta in l'aeroportu di Atatürk dapoi u 1996, si riunisce cù i so visitatori per a 13a volta, in questi ghjorni quandu l'industria di l'aviazione civile si riprende da l'effetti di l'aviazione civile. epidemia. A fiera, chì si apre u ghjovi u 6 d'uttrovi, pò esse visitata trè ghjorni.

Tutti i cumpunenti di l'industria di l'industria di l'aviazione civile in rapida crescita in Turchia, da l'aerei di passageri à l'aeroporti, da l'industria di l'aviazione à i jet d'affari, da a furmazione di volu à a sicurità di l'aeroportu, si riuniscenu à l'Istanbul Airshow. L'apertura di l'urganizazione, chì hè a più grande fiera di l'aviazione di a regione da Parigi à Dubai, si terrà cù a participazione di u Vicepresidentu Fuat Oktay è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu.

Apertura di l'avvenimentu; cumpresu u Direttore Generale di l'Aviazione Civile Prof. Dr. Kemal Yüksek, General Manager of State Airports Authority Hüseyin Keskin, Turkish Airlines President of the Board Prof. Dr. Ahmet Bolat, THY Teknik A.Ş. Direttore Generale Mikail Akbulut, Direttore Generale TUSAŞ Prof. Dr. Serà tenutu u 6 d'ottobre à 10.00:XNUMX cù a participazione di i principali rapprisentanti di l'industria, cumpresi Temel Kotil è TAV Airports Holding CEO Serkan Kaptan.

"Avemu allargatu u nostru metru quadru"

Feyzan Erel, Direttore Generale di Mint Fairs, l'urganizatore di a fiera, hà dettu chì apriranu e so porte crescendu in metri quadrati dopu l'epidemie. Erel hà dettu: "Quest'annu, simu scontri cù i nostri visitatori in terra davanti à l'antica terminal internaziunale in l'aeroportu di Atatürk, in a zona induve Teknofest hè ancu tenutu. Avemu avutu a posponà l'Istanbul Airshow, a prima urganizazione internaziunale tenuta in u nostru paese subitu dopu à u tentativu di colpu di lugliu 15, solu durante u periodu epidemicu. Mentre u settore cresce di novu dopu à l'epidemie, facemu a nostra urganizazione aumentendu u nostru metru quadru cù a fiducia chì avemu in l'aviazione turca ".

Aviazione regiunale è jet d'affari di prossima generazione

L'aviazione regiunale hè unu di i punti culminanti di questu annu. L'Airbus A220 è Embraer introduceranu u mudellu E195 E2 à e compagnie aeree à l'Istanbul Airshow. Attualmente, Turkish Airlines pensa à stabilisce una flotta di aerei di nova generazione cù costi operativi ecunomichi è aerei regiunale.

À a fiera, i principali produttori di jet d'affari di u mondu mostreranu i so novi mudelli à l'Istanbul Airshow. I mudelli futuri includeranu i mudelli 2000LXS, 8X, 900EX di i jet d'affari di a serie Falcon di Dassault, è ancu a sezione di cabina di l'aviò di nova generazione 6X, chjamatu mockup, Bombardier Global Express XRS, Challenger 605, Learjet 60XR, Gulfstream G700. In u mercatu di l'helicopteru, ci saranu Airbus H160 è elicotteri appartenenti à Leonardo.

U futuru senza carbonu di l'aviazione serà discututu

In u simposiu chì si terrà durante a fiera, a riduzzione di carbone in l'industria di l'aviazione serà discututa. U presidente regionale di Airbus Europe Wouter Van Wescch, ATR Head of Commercial Aviation for Europe and North America Mark Dunnachie, Embraer Region EMEA Commercial Aviation Marketing Director Michal Nowak, Rolls Royce EMEA Region Marketing Director Jason Sutcliffe, TAI Deputy General Manager for National Combat Aircraft Uğur Zengin è Deniz Daştan, Manager Corporate Sustainability Management di THY, assisterà. Inoltre, i sistemi di trasportu urbanu di a prossima generazione seranu discututi in u simposiu.

L'unicu pilotu acrobaticu femminile in Turchia à vola

Semin Öztürk Şener, l'unicu pilotu acrobaticu femminile in Turchia durante l'Istanbul Airshow, incontrerà i visitatori à a fiera cù u spettaculu acrobatic ACT Airlines. U spettaculu si terrà u 6, 7 è 8 d'ottobre à 14.00 è 16.00. Duranti l'Airshow d'Istanbul, induve e scole di volu mettenu stands è purtonu i so aerei, puderanu avè riunioni unu à unu cù quelli chì vedenu u so avvene in u celu. À u listessu tempu, i fabricatori chì fabricanu aerei di furmazione, cum'è Diamond, Tecnam è Cessna, participanu ancu à a fiera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*