Tracce di Ottomane in Hejaz, Hamidiye Hejaz Railway Photography Exhibition aperta

Tracce di Ottomani in l'Esposizione fotografica di a Ferrovia Hejaz Hamidiye Hejaz aperta
Tracce di Ottomane in Hejaz, Hamidiye Hejaz Railway Photography Exhibition aperta

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà assistitu à a ceremonia d'inaugurazione di a Mostra di Fotografia Ferroviaria Hamidiye Hicaz organizata da a Filiale Kayseri di l'Unione Scrittori Turchi.

U sindaco Büyükkılıç, u presidente di a filiale di Kayseri di l'Unione di Scrittori Mehmet Hüsrevoğlu, u scrittore Vedat Önal, i membri di l'Unione di Scrittori è i citadini anu assistitu à a cerimonia d'apertura di a mostra tenuta in u Centru di Cultura è Artu di Hunat Hatun.

Parlendu à l'apertura di a mostra, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì l'impurtanza di a Ferrovia Hejaz ùn pò mai esse ignorata è hà dettu: "Hè un prublema impurtante, una zona impurtante, sperendu chì cum'è vedemu in a mostra, sapemu tutti chì l'impurtanza di sta ferrovia ùn pò mai esse ignorata. . "Hè un travagliu estremamente impurtante chì S. Eccellenza Abdülhamid Khan, chì hè in u celu, hà servitu per circa 33 anni è hà gestitu u recente periodu turbulente di l'Imperu Ottumanu", disse.

Dendu messagi di unità è di sulidarità in u so discorsu, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Semu l'Ottumani, simu a Republica, simu Seljuks, ùn ignoremu micca i nostri antenati. Per purtà u nostru presente in u futuru, duvemu gestisce u prucessu davanti à noi in u megliu modu pussibule è fà u nostru megliu. Chì Diu ùn distrugge micca a nostra unità, sulidarità è pace. U nostru Akif dice: "Un nemicu ùn pò micca entre in una nazione senza divisione, è quandu attaccanu inseme, i cori ùn ponu micca digerillu".

Büyükkılıç hà dichjaratu chì unu di i fatturi più impurtanti chì assicureranu l'unità è a sulidarità hè a strada è hà dettu: "L'impurtanza strategica di a ferrovia hè stata realizata in quellu tempu. Simu cuscenti chì simu un paese nantu à a strada di a Seta. "Sperendu, tutti vedemu i sforzi di u nostru presidente per fà u travagliu chì cuntinueghja stu prucessu finu à a Grande Muraglia Chine", disse.

Dichjarà chì a municipalità metropolitana di Kayseri è e municipalità di distrettu duveranu pruduce più prughjetti inseme, a manu è di tuttu u core, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Vogliu ringrazià in particulare u nostru fratellu Vedat Önal, chì hà implementatu un travagliu cusì impurtante è significativu. Felicitate à tutti i membri preziosi di a nostra Union di Scrittori. Vogliu spiegà quì chì noi, cum'è a municipalità metropolitana di Kayseri è e municipalità di distrettu, duvemu pruduce più prughjetti inseme, manu in manu è di cori. "Avemu da sforzà di fà tuttu ciò chì pudemu", disse.

Mehmet Hüsrevoğlu, presidente di a filiale Kayseri di l'Unione di l'autori, hà datu infurmazioni nantu à a Ferrovia Hejaz.

U scrittore Vedat Önal hà ancu dichjaratu ch'ellu hà travagliatu in Medina è Tabuk trà 2016 è 2021, è hà dettu chì ùn hà mai previstu di vultà cun un tali tesoru. Önal hà ancu fattu una presentazione nantu à i frames riflessi nantu à a so camera nantu à a linea Hamidiye Hicaz Railway.

Dopu à i discorsi, l'apertura di a Mostra di Fotografia Ferroviaria di Hamidiye Hejaz hè stata fatta cù preghiere. Dopu chì a cinta d'apertura hè stata tagliata, u sindaco Büyükkılıç hà visitatu a mostra cù i visitatori è hà ricevutu informazioni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*