U Direttore Generale di TCDD Pezuk hà assistitu à u Seminariu di furmazione per e persone cun disabilità

U Direttore Generale di TCDD Pezuk hà assistitu à u Seminariu di Formazione per i Disabili
U Direttore Generale di TCDD Pezuk hà assistitu à u Seminariu di furmazione per e persone cun disabilità

Hasan Pezük, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà assistitu à u 3rd Seminariu di Formazione per E persone cù Disabilità urganizatu da a Confederazione Turca di Disabili in Marmaris cù una videoconferenza. Dichjarà chì e ferrovie, chì travaglianu cun devozione per fà a vita di e persone più faciule, attribuisce un'impurtanza speciale à risolve i prublemi di i nostri citadini disabili, Hasan Pezük hà dettu: "Superemu l'ostaculi inseme". disse. U presidente di a Confederazione Yusuf Çelebi hà ringraziatu u nostru Direttore Generale Hasan Pezük per u so sustegnu.

U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti fatti per i citadini disabili in e ferrovie. Hasan Pezük, chì hà assistitu à u 3rd Seminariu di Formazione per i Disabili urganizati da a Confederazione Turca di i Disabili in Marmaris via videoconferenza, hà dettu chì TCDD hè una di e istituzioni più strategiche in Turchia. U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, chì hà definitu e ferrovie cum'è un grande pianura di 166 anni, hà ricurdatu chì travaglianu sempre cù un focusu umanu. "Noi i ferroviari avemu sempre riesciutu à trattà cù i nostri citadini disabili è i so prublemi in dettagliu". Hasan Pezük hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Noi, chì venenu da a tradizione di fà campà a ghjente in modu chì u statu pò campà, soprattuttu vulemu enfatizà chì ci sforzemu di risolve i prublemi di i nostri citadini disabili in tutte e fasi di a vita è in tutti. di i nostri prughjetti. Adil Karaismailoğlu, u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà sforzi assai spiciali, sensibilità è supportu per sguassà e barriere di i nostri fratelli è sorelle disabili in tutte l'implementazione di u prugettu. Studi cumpleti sò realizati da u nostru Ministeru nantu à l'accessu per i disabili è i so prublemi. Cuncepemu e nostre stazioni è stazioni novi è altre strutture tenendu in contu i bisogni di i nostri disabili, è effettuemu i travaglii di mudernizazione necessarii per e nostre stazioni è stazioni esistenti inseme cù i nostri impiegati disabili. Per facilità a so accessibilità, avemu dispostu ascensore, scala mobile, parcheghju, rampa, piattaforma, applicazioni di superfici palpabili, tenendu in contu a struttura storica di i nostri edifici.

U direttore generale di TCDD Hasan Pezük, chì hà dichjaratu chì anu iniziatu l'applicazione Orange Table, chì hè realizatu inseme cù TCDD Taşımacılık AŞ è permette à i passageri disabili di riceve assistenza prima è dopu u viaghju, in primu locu in e stazioni induve YHT si fermanu, hà dettu: "Puderaghju facilmente dì in nome di tutti i ferroviari chì dicenu chì sò quì. Superemu l'ostaculi inseme. Quandu l'oportunità necessarie sò furnite à i nostri disabili, ottennu risultati admirabili in u sportu, l'arte, a literatura, a pulitica, l'educazione è u mondu cummerciale, è ci facenu fieri cù a so perseveranza è a so determinazione. Avemu circa 350 culleghi disabili impiegati in a nostra istituzione. Aghjunghjenu un valore significativu à e ferrovie cù a so cunniscenza è a so sperienza, a so mente è u so travagliu duru. Cù rispettu, amore è tolleranza, superemu tutti l'ostaculi trà noi è travagliemu inseme per aumentà a nostra efficienza corporativa ". disse.

U presidente di a Confederazione Turca di Disabili, Yusuf Çelebi, hà dichjaratu chì TCDD hè sempre cun elli è ringraziò u Direttore Generale di TCDD Hasan Pezük per u so travagliu è u sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*