Turchia mira à 650 milioni di dollari in l'esportazione di mandarini

Turchia mira à milioni di dollari in l'esportazione di mandarini
Turchia mira à 650 milioni di dollari in l'esportazione di mandarini

Turchia hà chjusu l'annu 2021 cù una esportazione di 453 milioni di dollari, è u scopu di l'esportazione per 2022 hè di 650 milioni di dollari. A causa di l'iniziu di a stagione di mandarini, l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà tenutu una "Cerimonia di a Raccolta di Mandarini" in Gümüldür, a famosa capitale mundiale di a mandarina satsuma di İzmir.

Enfatizendu chì a mandarina hè u campionu di l'esportazione cù una quantità di 2021 milioni di dollari in esportazioni di frutta è verdura da Turchia in 453, u Vicepresidentu di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu Hayrettin Aircraft hà dettu chì 140 milioni di dollari di l'esportazioni di mandarini sò stati ottenuti da l'esportazioni di mandarini satsuma.

100 da ogni 5 mandarini pruduciutu in u mondu sò in Turchia

Nutendu chì a produzzione di mandarina satsuma di Izmir, famosa in u mondu sanu, hà aumentatu da 100 per centu à 175 mila tunnellate, Uçar hà dettu: "Vogliu chì a stagione di mandarini, chì hè u pruduttu più esportatu trà i prudutti freschi di frutta è verdura, sia benefica per u nostru paese, u nostru paese. i pruduttori è i nostri esportatori. U nostru paese hè u terzu in a produzzione di mandarini dopu a Cina è a Spagna. 100 da 5 mandarini pruduciutu in u mondu sò pruduciuti in u nostru paese. Semu di novu in u terzu postu in l'espurtazioni dopu à Cina è Sudafrica. Cum'è Turchia, avemu esportatu 2021 mila tunnellate è 72 milioni di dollari in 930 paesi in 453. Avemu esportatu u 58 per centu di i mandarini chì avemu pruduttu. Queste cifre palesanu quantu hè impurtante a mandarina per u nostru paese. In u 2022, u nostru scopu in l'esportazioni di mandarini hè di portà 1 milioni di dollari in valuta straniera à u nostru paese in cambiu di 650 milione di tunnellate.

Dichjarà chì in u studiu di u Rendimentu di Citrus di a Regione Egea, anu determinatu chì a cugliera di mandarini di a Regione Egea hè di 175 mila tunnellate, 250 mila tunnellate in İzmir, è cuntinuavanu cusì:

L'incertezza è a recessione in Russia preoccupa

U presidente Hayrettin Uçar di l'Associu di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà sottolineatu chì l'incertezza in Russia, u mercatu principale di Turchia in l'esportazioni di frutta è verdura fresca, è a recessione in Europa sò i prublemi chì li facenu nervosi mentre entranu in a nova stagione.

2 prughjetti venenu per a mandarina

Dichjarà chì, cum'è l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, anu decisu di implementà dui prughjetti nantu à i mandarini sta stagione, u presidente Uçar hà dettu: "U primu hè u prughjettu di determinazione di perdite di frutti, chì avemu realizatu inseme cù l'Università Ege. Sfurtunatamente, in u nostru paese, i perditi trà 10 è 30 per centu sò sperimentati in parechji frutti. I prudutti chì descrivimu cum'è a seconda qualità sò digià guadagnatu valore in l'industria. Hè utilizatu in l'industria di l'alimenti in conserve, i succhi di frutta è i cosmichi. U nostru scopu cù stu prughjettu hè di identificà e perdite sperimentate soprattuttu durante i prucessi di cugliera è di almacenamentu è di minimizzà queste perdite attraversu attività di furmazione. Avemu principiatu studii di campu cù una squadra assai sperimentata da l'Università Ege. In questu prughjettu, avemu inclusu pomegranate è tomate è mandarina. Quandu u primu annu di u prugettu hè cunclusu, sparteremu i risultati di u prugettu cun voi, i nostri stimati rapprisentanti di stampa. U nostru secondu prughjettu hè u Prughjettu di Divulgazione di Bone Pratiche Agricole, chì realicemu cù a Direzzione Provinciale di Agricultura è Silvicultura di İzmir. In u quadru di stu prughjettu, avemu identificatu 100 pruduttori in i nostri distretti Menderes, Selçuk è Seferihisar, è cuntrulleremu è documenteremu questi pruduttori da a produzzione à l'esportazione.

U 95% di i mandarini sò adattati per l'esportazione

Ricordendu chì l'Associu di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà cuntinuatu u prughjettu chjamatu "Sapemu i Pesticidi chì Usemu" per dimustrà l'idoneità di 2 prudutti per l'esportazione per 10 anni, Uçar hà aghjustatu chì u 95 per centu di l'analisi chì anu avutu. fatti per mandarin da diverse regioni sò adattati per l'esportazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*