A Rete Ferroviaria circundarà a Turchia in i prossimi 30 anni

A Rete Ferroviaria Circunderà a Turchia In l'annu prossimu
A Rete Ferroviaria circundarà a Turchia in i prossimi 30 anni

Karaismailoğlu: "U scopu hè di aumentà u numeru di passageri trasportati in ferrovie da 30 milioni à 19.5 milioni in i prossimi 270 anni. Turchia serà custruita cù ferrovie pensate micca solu per trasportà i passageri, ma ancu per trasportà a carica. I prudutti pruduciuti da l'industria turca seranu trasportati à i porti più critichi di u paese da e ferrovie. Oghje, 38 milioni di tunnellate di merchenzie sò trasportati da e ferrovie. Dopu à 30 anni, sta cifra aumenterà à 448 milioni di tunnellate.

Karaismailoğlu: "In 30 anni, 197 miliardi di dollari seranu investiti in ferrovie. A rete ferroviaria circundarà a Turchia in 30 anni "
U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni à a stampa naziunale nantu à e ferrovie. Dichjarà chì 30 miliardi di dollari seranu investiti in 197 anni, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Entramu in un periodu d'investimentu di 65 per centu basatu in ferrovia. In u 2023, a linea di trenu Ankara-Istanbul serà ridutta à 3.5 ore ", disse.

Linee completamente rinnuvate

U Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu hà dettu: "E strade, strade doppie è autostrade, chì sò state parlate in l'ultimi 20 anni, saranu rimpiazzate da investimenti ferroviari in i prossimi 30 anni. L'obiettivu hè di avè una reta ferroviaria completamente rinnuvata in Turchia. Sia per u trasportu di passageri è, più impurtante, per u trasportu di carichi, per trasmette e merchenzie prudutte in tuttu u paese, ma soprattuttu à i porti d'esportazione. "Hà dettu.

A Rete Ferroviaria s'allargarà à 29 mila chilometri

I missaghji di u Ministru Karaismailoğlu sò i seguenti:

- "Avemu intrutu in un periodu d'investimentu di 65 per centu basatu in ferrovia da un prucessu di 65 per centu basatu in strada.

- A reta ferroviaria aumenterà da 13 mila chilometri à circa 29 mila chilometri.

- A custruzzione di 4 500 chilometri di ferrovie cuntinueghja in tutta a Turchia.

- ca. Halkalı- Kapikule hè 1 miliardi d'euros, chì cunnessa Bursa à a linea Ankara-Istanbul hè 1.2 miliardi d'euros. Hè pussibule andà à Istanbul è Ankara da Bursa. Serà allargatu à Balıkesir dopu à Bursa.

- Avemu pensatu à apre e linee Mersin-Adana à u principiu di u 2025 è e linee Mersin-Aksaray in u 2026.

– Aumenteremu Ankara-Sivas in April.

-L'ultima offerta chì avemu fattu in Ankara-İzmir era di 2.3 miliardi d'euros. Serà un investimentu di circa 3 miliardi di lire. Quessi sò budget enormi.

Target 270 Million Passagers

- U scopu hè di aumentà u numeru di passageri trasportati nantu à e ferrovie da 30 milioni à 19.5 milioni in i prossimi 270 anni ...

- Turchia serà custruita cù ferrovie pensate micca solu per u trasportu di passageri, ma ancu per u trasportu di carichi. I prudutti pruduciuti da l'industria turca seranu trasportati à i porti più critichi di u paese da e ferrovie. Oghje, 38 milioni di tunnellate di merchenzie sò trasportati da e ferrovie. Dopu à 30 anni, sta cifra aumenterà à 448 milioni di tunnellate.

New Era in Train High Speed

I passi da fà secondu i piani d'investimentu preparati per ghjunghje à l'obiettivi di u 2053 sò i seguenti:

- U tempu di viaghju nantu à a strada Ankara-Istanbul serà ridutta à 3.5 ore.

- U ritornu di 2053 miliardi 197 milioni di dollari da esse fattu in u settore di u trasportu per ghjunghje à l'ugettivi di u 900 serà parechje volte più altu per l'ecunumia di u paese. Hè previstu di cuntribuisce 1 trilione di dollari à u redditu naziunale, 2 trilioni di dollari à a produzzione, è di creà impieghi per più di 27 milioni di persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*