A linea di Tram di Kocaeli City Hospital principia per a terza volta

A linea di Tram di Kocaeli City Hospital principia per a terza volta
A linea di Tram di Kocaeli City Hospital principia per a terza volta

Dopu à l'offerta di a linea di tramvia City Hospital, chì hè stata annullata per a seconda volta da una decisione di a corte, u risultatu di a terza offerta hè stata annunziata. Eze İnşaat hà ricevutu l'offerta, chì hè stata fatta da u metudu d'invitu. Hè statu amparatu chì Eze İnşaat hà cuminciatu à travaglià in u situ di custruzzione è riavviarà a custruzzione di u tram in i ghjorni à vene.

Sicondu a nutizia di Süriye Çatak Tek da Özgürkocaeli; "A linea di tram di Kocaeli City Hospital parte per a terza volta. Eze İnşaat, chì hà ricevutu a prima offerta, hà vintu a prucedura d'invitu per a terza volta, per a linea di tram chì l'offerta hè stata annullata da una decisione di a tribunale è chì i travaglii sò stati fermati. A seconda offerta hè stata presa da ATIS Asfalt, a cumpagnia di u gruppu di capitale di Eze İnşaat. Dopu chì Eze İnşaat hà ricevutu l'offerta, hà cuminciatu à travaglià in u situ di custruzzione esistente. Dopu chì a stallazione di u situ di custruzzione hè finita, a linea di tram cuntinuerà da induve l'abbandunò.

U TRAVAIL INIZIATU IN SITU

L'offerta per u prughjettu di a linea di tramvia di l'Hospital City, chì hè stata fatta duie volte da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di i Trasporti, hè stata demandata da a Cumpagnia di Cummerciu è Industria di Güneş Asfalt Körfez Branch è l'offerte sò state annullate. A terza offerta di u prugettu, chì hè stata annullata duie volte da u 2020, hè stata ancu tenuta in settembre per metudu d'invitu. Eze İnşaat hà vintu novu l'offerta. Eze İnşaat hà iniziatu a preparazione per inizià a custruzzione in u vechju cantiere. L'ufficiali ùn anu micca divulgatu quandu a custruzzione principia.

ANNULLATA DUE VOLTE

A prima offerta per u prughjettu di u Tramway di l'Hospital di a cità hè stata fatta in 2021 è Eze İnşaat hà ricevutu l'offerta. L'offerta per u prugettu, i travaglii di custruzzione chì sò cuminciati in ghjennaghju 2022, hè statu purtatu à a tribunale da Güneş Asfalt Trade and Industry Company Körfez Branch. A 3a Corte Amministrativa di Ankara hà annullatu l'offerta perchè Eze İnşaat, chì hà ricevutu a prima offerta, ùn avia micca un certificatu di qualificazione. U studiu hè statu cessatu u 29 di dicembre di u 2020. Dopu chì a custruzzione si ferma, u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastruttura hà tornatu una offerta per negoziazione. ATIS Asphalt hà vintu l'offerta. A cumpagnia, chì hà presentatu una demanda contr'à a custruzzione chì hà cuminciatu di novu in nuvembre 2021, hà vintu per a seconda volta.

CONDIZIONE D'ACQUISIZIONE NON OCCUPATA

Asfaltu Solar; Ellu hà dichjaratu chì l'offerta per a custruzzione di a linea di tramvia di l'Hospital di a cità di Kocaeli è u travagliu di fornitura, installazione è messa in funzione di sistemi elettromeccanici, fatta da a Direzzione Generale di Investimenti in Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, per metudu di negoziazione, era illegale è hà dumandatu a so annullamentu. , affirmannu chì i cundizioni necessarii ùn sò micca stati scontri per l'offerta per esse negoziata.

U CONSIGLIU DI CONSULTA ANNUNCIATE ANCHE A DECISIONE GIUSTIFICATA

U casu davanti à a 16a Corte Amministrativa di Ankara hè statu cunclusu u 31 di dicembre di u 2021 è Güneş Asfalt hè statu trovu ghjustu. In i prucessi presentati, u tribunale di tribunale hà annullatu duie volte l'offerta fatta da u metudu d'invitu, perchè l'offerta hè stata fatta da u metudu d'invitu, l'impresa ùn hà micca un certificatu di qualificazione, è l'offerta ùn era micca negoziabile. U Cunsigliu di Statu hà annunziatu a so decisione motivata in quantu à i dui casi appellu da Eze İnşaat è ATIS Asfalt.

Eze İnşaat, chì hà ricivutu a prima offerta, hà vintu a terza offerta d'invitu-acquistu per a linea di tram, chì l'offerta di a corte hè stata annullata duie volte è i so travaglii sò stati fermati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*