Pesca invasiva in pallone in Konyaaltı

Pesce Ballon Invasive in Konyaaltı
Pesca invasiva in pallone in Konyaaltı

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà urganizatu una Competizione di Pesca di Balloon per sensibilizà nantu à u pesciu paffutu, chì hè trà e spezie invasive in u Mediterraniu. Emrecan Kara, u vincitore di u cuncorsu; Pigliò un pesciu puffer chì pesava 1.5 kilogrammi è misura 44 centimetri di lunghezza.

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà urganizatu una Competizione di Pesca di Palloncini in Konyaaltı Beach per sensibilizà nantu à e spezie invasive in i mari, chì anu aumentatu in u Mari Mediterraniu in l'ultimi anni. À 09.00:20 nantu à a spiaggia di Konyaaltı, 3 piscadori anu lanciatu e so canne da pesca in u mare. À a fine di l'ora di 3, XNUMX cuncurrenti chì anu pigliatu u pesciu soffiu anu purtatu i so pesci in u campu.

PREMII DATI

À a fine di a cumpetizione, chì hè stata tenuta per a seconda volta questu annu da a Municipalità Metropolitana, una cerimonia di premiazione hè stata tenuta à a spiaggia di Konyaaltı, Piazza Olbia. À a fine di a cumpetizione, i pesci catturati sò stati pesati nantu à u pesu tutale. A ghjuria custituita da l'Istitutu di a Pesca di u Mediterraniu è a Direzzione Pruvinciale di l'Agricultura è di a Foresta hà fattu una valutazione. Emrecan Kara hà vintu u primu postu cù 44 centimetri, 1 kilogramu è 540 grammi, per via di e prucedure di misurazione cumplette in cumpagnia di a ghjuria, Taha Enes Gökçe era u sicondu cù 30 centimetri 480 grammi, è Erdinç Duman era u terzu cù 80. grammi. I vincitori di u cuncorsu sò stati datu una medaglia, un pranzu per 2 persone è un rigalu di telecabina.

A SPECIE PIÙ TOXICA PIÙ INVESTORATIVA

Dichjarà chì u pesciu palla hè cunsideratu a spezia più velenosa è invasora di u Mediterraniu, Merve Karakuş, Ingegnere MSc à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, Istitutu di Ricerca, Produzione è Formazione di Pesca di u Mediterraniu, hà dettu: "Ci deve esse pressione di caccia nantu à elli perchè. di i danni chì causanu à a pesca è à l'ecosistema. A causa di l'assenza di ogni pressione di caccia nantu à ellu è di a so proliferazione incontrollata, causa assai danni à l'attrezzi di pesca di i piscadori, sia à l'ecosistema sia à a pesca. Tali attività di sensibilizazione per i pescatori dilettanti sò assai impurtanti. Crea pressione nantu à a pupulazione, soprattuttu s'ellu hè fattu prima di a stagione di ripruduzzione. Hè assai impurtante per riduce ancu un pesciu da a pupulazione ", disse.

U RISULTU ERA SURPRISE

U vincitore di a cumpetizione, Emrecan Kara, di 24 anni, hà dettu: "Aghju pescatu cum'è dilettante per 6 anni. Ùn aghju micca pensatu à participà à a cumpetizione, ma u risultatu hè stata una sorpresa. U nostru sindaco metropolitanu, chì hà urganizatu stu avvenimentu Muhittin BöcekGrazie. Vulemu chì tali avvenimenti cuntinueghjanu. J'ai attrapé un pesci gonfiore prima. Ogni volta chì andemu à piscà, scontru un pesciu blow », disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*