Coperte è zuppa calda sò distribuite à i citadini in Düzce

Coperte è zuppa calda sò distribuite à i citadini in Duzce
Coperte è zuppa calda sò distribuite à i citadini in Düzce

In u Centru di Coordinazione AFAD in Ankara, i gruppi di travagliu 25, cumpresu u Ministeru di l'Interior è e squadre pertinenti, travaglianu in u quadru di u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia dopu à u terrimotu.

U travagliu nantu à una basa di 24 ore, i gruppi di travagliu facenu attività per determinà è risponde à i bisogni in l'area di u terrimotu in cuntattu cù u persunale in u campu.

L'ufficiali in u Centru di Coordinazione furnisce una guida secondu i bisogni, è i snapshots da a regione sò trasmessi à stu centru.

Centru di Coordinazione AFAD

Coperte è zuppa calda sò distribuite à i citadini

Dopu à u terrimotu chì hè accadutu à 04.08 è si sentia in e cità circundante, i citadini di Düzce, chì eranu in panicu, pigghiaru in carrughju.

I citadini, chì esitavanu à stà in e so case per via di e scosse chì si sò accadute di tantu in tantu, si sò riuniti in e strutture suciale è parchi davanti à a municipalità di Gölyaka.

Cuntinueghja l'attesa di i citadini, chì sò surtiti in panicu per via di e scosse chì si sò accadute di tantu in tantu.

à a regione

  • Cù 10 mila mantelli
  • 480 tipi di famiglia,
  • 20 tende di scopu generale sò state mandate.
  • Inoltre, durante l'instradamentu di 10 stazioni di basa mobile,
  • Cù 1 Camion di Coordinazione Mobile
  • 1 Camion di travagliu suciale hè statu speditu.
  • E squadre di l'AFAD è di a Mezzaluna Rossa Turca anu distribuitu coperte è zuppa calda à quelli chì aspettavanu in strada.

İbrahim Özer, Direttore Generale di a Gestione di Disastri di a Crescente Rossa Turca, hà dettu chì anu offrittu trattatu à i citadini chì aspettavanu in strada per via di u clima fretu dopu à u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*