A serie "Erşan Kuneri" di Cem Yılmaz hè stata in tribunale

A serie Cem Yilmaza Ersan Kuneri hè stata in tribunale
A serie "Erşan Kuneri" di Cem Yılmaz hè stata in tribunale

Una demanda hè stata presentata contr'à a serie TV Erşan Kuneri, cù Cem Yılmaz. L'Associazione per No Addiction è Cigarettes hà presentatu una denuncia penale per a causa chì Cem Yılmaz hà incuraghjitu l'alcohol è i sigarette in a serie TV di Erşan Kuneri. U presidente di l'Associazione Dr. Şahan Can Şahan hà dettu: "In questu sensu, cerchemu diritti per i nostri figlioli. Avemu presentatu una demanda contr'à Cem Yılmaz. Ci hè un incentive. Unu di i mutivi più impurtanti per inizià hè a voglia ", disse.

A serie Erşan Kuneri, cù nomi cum'è Cem Yılmaz, Zafer Algöz, Ezgi Mola, Çağlar Çorumlu, Uraz Kaygılaroğlu, Merve Dizdar, Bülent Şakrak, Necip Memili è Nilperi Şahinkaya, hà scontru cù l'audienza u 8 di maghju cù a so prima stagione 13-e.

Infine, l'Associazione No Addiction and Smoking hà presentatu una denuncia penale per i motivi chì Cem Yılmaz hà incuraghjitu l'alcohol è a sigaretta in a serie TV di Erşan Kuneri.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a petizione presentata à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Istanbul: "Hè chjaru chì u suspettatu s'impegna in atti chì incuraghjenu l'alcohol è a sigaretta in quasi ogni scena di a so serie TV" Erşan Kuneri "pubblicata nantu à a piattaforma di cuntenutu, et on pense qu'il a obtenu des avantages des cartels de cigarettes et d'alcool grâce à une collusion.

Facendu una dichjarazione in nome di l'associu, u presidente di l'Associazione Sarıay Dr. Şahan Can Şahan hà dettu: "Ancu se simu in u 18u postu in a classificazione di a pupulazione mundiale, simu in u 8u postu quandu guardemu u numeru di fumatori. Questu hè assolutamente micca appruvatu è deve esse ridutta. Hè una rata di fumà di circa 30 per centu. A publicità di cigarette hè pruibita, ma ci hè una applicazione chì chjamemu publicità oculta. In questu sensu, anu utilizatu soprattuttu celebrità. A sucietà ùn deve micca turnà un ochju à questu. In questu sensu, circhemu i diritti per i nostri zitelli è ghjovani. Avemu presentatu una demanda contr'à Cem Yılmaz. In i prucessi chì avemu prisintatu inseme cù u nostru presidente fundatore tardu, Orhan Kural, e risposte sò state datu cumplettamente irrilevanti, cum'è a marca ùn hè micca chjaru, ùn entre micca in una cumpetizione sleale. Sta volta ùn avemu mai accettà una cosa cusì. Ci hè un incentive. Unu di i mutivi più impurtanti per inizià hè u wannabe. Ùn hè micca ghjustu per una persona per mette sceni di cigarette in tutti i filmi cusì insistentemente nantu à un sughjettu. Questu pò esse realizatu solu per ottene un benefiziu finanziariu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*