Emirates et l'IATA ont organisé un atelier sur la formation des pilotes et la sécurité des vols

Emirates et l'IATA ont organisé un atelier sur la formation des pilotes et la sécurité des vols
Emirates et l'IATA ont organisé un atelier sur la formation des pilotes et la sécurité des vols

U Workshop di Formazione Basata in Evidenza è Evaluazione Basata in Competenza, urganizata da u Dipartimentu di Formazione di Operazioni di Volu di Emirates in cuuperazione cù l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA), hè stata tenuta à l'Emirates Aviation College in Dubai in ottobre.

L'attellu hà participatu à a furmazione di esperti di cumpagnie aeree cum'è Lufthansa, Singapore Airlines, Iceland Air, UAE Presidential Flight, Etihad, Flydubai, Air Arabia è Indigo, è ancu autorità di l'aviazione civile cum'è l'Autorità di l'Aviazione Civile di l'UAE (GCAA) è l'Autorità di l'Aviazione Irlandese.

In più di i fabricatori di aerei Airbus è Boeing, urganisazioni di furmazione cum'è a Federazione Internaziunale di l'Associazioni di Piloti di Aerei (IFALPA) è l'Emirates Flight Training Academy (EFTA) è CAE anu ancu pigliatu u so postu à l'avvenimentu.

I participanti di u settore si sò riuniti à l'attellu, induve i discorsi è e presentazioni sò stati tenuti tuttu u ghjornu, è sparte e sfide è e migliori pratiche in u campu in quantu à u sviluppu, l'implementazione è l'esecuzione efficace di furmazione basata in l'evidenza (EBT) è basata nantu à e cumpetenze. prugrammi di furmazione è valutazione.

Emirates Vicepresidente di Training Flight, Captain Pilot Bader Al Marzooqi, Human Factors Manager Dr. Nicklas Dahlstrom, Boeing Training Manager Captain Pilot David Swarbrick è Flight Training Standards Manager Captain Pilot Stephen Mercer hà assistitu cum'è parlanti.

Altri oratori chì assistenu à l'avvenimentu includenu l'Ufficiale di Formazione è Licenza di u Dipartimentu di Sicurezza è Operazioni di Volu IATA, Captain Pilot Yann Renier, Flydubai Flight Instructor in Chief Pilot Jason Alves, Airbus Worldwide Training Vice President Captain Pilot Olivier Mazzoleni, Boeing Global Services Competence-Based Training è Programma di Evaluazione Nomi cum'è Captain Pilot Graham McNally, Captain Pilot Graham McNally, Captain Pilot Richard Lenz, rispunsevuli di Lufthansa A380 Training, è Captain Pilot Chris Ranganathan, CAE Training Officer, eranu prisenti.

Bader Al Marzooqi, Vicepresidente Emirates di Training Flight, hà dettu in a so dichjarazione: "U Forum era unu di i migliori esempi di cooperazione è partenariatu trà i principali attori in l'industria di l'aviazione cù u scopu di aumentà l'efficienza è l'efficacità di i prugrammi di furmazione di piloti. "Avemu spartutu insights critichi, cunniscenze è e migliori pratiche chì portaranu à suluzioni reali è azzione chì impactanu positivamente l'implementazione di prugrammi di educazione basati in evidenza". disse.

Ringraziendu l'IATA, i participanti è i cuntributori di u foru per u so sustegnu, Marzooqi hà dettu: "U foru offre una grande piattaforma per e figure di l'industria per riunite è affruntà e sfide spessu scontri in a furmazione di piloti". disse.

U Captain Pilot Yann Renier, IATA Safety and Flight Operations Department Training and Licensing Officer, hà dettu:

"U Dipartimentu di Formazione di Volu di l'Emirates hà urganizatu un attellu di furmazione è valutazione basata nantu à e cumpetenze (CBTA) cù più di 40 ufficiali di furmazione chì rapprisentanu compagnie aeree, urganisazioni di furmazione è fabricatori di aerei per affruntà l'approcciu di furmazione basatu in cumpetenze, chì include a furmazione basata in l'evidenza. L'avvenimentu hà permessu di discutiri l'ultimi sviluppi in u campu di a furmazione è di a valutazione basati in cumpetenze è e sfide principali affrontate da u settore in l'applicazione di stu approcciu per esse identificati è spartuti cù i participanti 80 chì anu assistitu à l'attellu in linea. Vogliu ringrazià tutti i participanti chì eranu cun noi in Dubai è nantu à a piattaforma virtuale. Sò sicuru chì stu attellu, chì hè una nova pagina per l'operazioni, continuerà in u futuru.

Dichjarà chì anu avutu l'uppurtunità di pensà è di parlà di cumu furmà megliu i so piloti in cunfurmità cù a sicurezza di l'aviazione in l'attellu di l'Emirates, l'ispettore di l'Operazioni di Volu GCAA Sham Suddin Bin Khalid hà dettu: "Hè una sperienza assai inspirante per fighjà u sparte di l'infurmazioni. è e dati trà e parti interessate cum'è cumpagnie aeree, fabricatori di aerei è istituzioni di furmazione ". "Speremu chì stu dialogu è a cooperazione cuntinueghjanu in l'anni à vene, cuntribuiscenu à a visione di migliurà e cumpetenze di i piloti è di aumentà a sicurezza in tutta l'industria". disse.

L'attellu hà discututu temi cum'è cumu implementà è sparghje cù successu i prugrammi di furmazione basata in l'evidenza (EBT) è di furmazione è valutazione basata in cumpetenze (CBTA).

L'avvenimentu hà focu annantu à tematiche cum'è e difficultà scontri in a creazione di curricula per questi prugrammi è u sviluppu di standard per l'educatori, è a gestione è l'usu di dati educativi.

Hè previstu di cuntinuà l'avvenimentu in u futuru per cuntinuà à sparte e migliori pratiche è à migliurà a furmazione di piloti per tutta l'industria di l'aviazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*