PUBG Mobile annuncia un novu cuntenutu di cullaburazione cù Lionel Messi

PUBG Mobile annuncia una nova cullaburazione cummerciale cù Lionel Messi
PUBG Mobile annuncia un novu cuntenutu di cullaburazione cù Lionel Messi

PUBG Mobile, unu di i ghjochi mobili più populari in u mondu, hà annunziatu chì 20 novi articuli tematichi Lionel Messi seranu aghjuntu à u ghjocu. U leggendariu ghjucadore di football vene à PUBG Mobile per a prima volta cù a so cullezzione esclusiva di vestiti è articuli per aiutà i ghjucatori à liberà a so forza è energie in u campu di battaglia.

I ghjucatori puderanu diventà leggende cù u vestitu di u Capitanu Messi è ancu accessori cumpresi novi ornamenti, paracadute, padelle è più. U novu set tematicu Football Icon Messi include funda, zainu, cascu, pan, PP-19 Bizon, Mini14, MK47, AKM, ornamentu è granata. Allora u set Super Legend Messi, chì include un cappellu, una maschera è un parachute, vene à u ghjocu. Infine, l'articuli di cullaburazione di Messi includenu innovazioni cum'è pelle di aereo, hoverboards, dacia è dicurazioni. I ghjucatori puderanu ancu riceve a maglia co-op esclusiva PUBG Mobile X Messi per mezu di l'avvenimentu di spartera d'invitu.

Messi hà dettu: "Hè assai eccitante di vede PUBG Mobile mette in evidenza l'elementi chì avemu travagliatu inseme. Ùn possu aspittà di vede i ghjucatori aduprà i nostri fantastichi vestiti novi. U travagliu cù PUBG Mobile hè stata una grande sperienza è sò veramente fieru di ciò chì sta cullaburazione hà realizatu. Ùn possu aspittà per entra in u campu di battaglia è aduprà sti articuli stessu! disse.

Vincent Wang, Head of PUBG Mobile Publishing in Tencent Games, hà dettu: "Hè statu un piacè di cullaburazione cù Messi è hè un grande onore di pudè immortalizàlu in PUBG Mobile. "Questu hè un grande mumentu per i ghjucatori di PUBG Mobile è per i fan di football, è speru chì tutti piacenu à liberà u so putere cù questi articuli veramente speciali in u ghjocu."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*