A ghjuria di u cuncorsu di fotografia "I mo dui ochji Diyarbakir" hà admiratu Diyarbakir

A ghjuria di u cuncorsu di fotografia di Diyarbakir cù dui ochji Admire Diyarbakir
A ghjuria di u cuncorsu di fotografia "I mo dui ochji Diyarbakir" hà admiratu Diyarbakir

I membri di a ghjuria di "Diyarbakir Two Eyes 4 Seasons Photography Contest" urganizatu da a Municipalità Metropolitana Diyarbakir anu spartutu e so impressioni di u cuncorsu è di a cità. I membri di a ghjuria di u cuncorsu, chì anu avutu l'uppurtunità di visità i lochi storichi è turistici di a cità, anu parlatu di e so sperienze cum'è fotografi.

Fotografi invitati à Diyarbakır

Riccardo Busi, presidente di a Federazione Internaziunale di l'Arte Fotografica (FIAP), hà dettu ch'ellu era assai impressiunatu da a qualità di e fotografie chì participanu à u Concursu.

Dichjarà chì ùn s'aspittava micca un altu livellu di fotografia per una cumpetizione tenuta à u livellu lucale, Busi hà nutatu chì e fotografie puderanu riceve gradi in cuncorsi internaziunali.

Enfatizendu chì a cuncurrenza cuntribuisce à a prumuzione di Diyarbakır in u mondu, Busi hà dettu: "Parechji fotografi vinaranu in a vostra cità è aiutanu à prumove a vostra cità in u mondu cù questa cumpetizione di fotografia è i cuncorsi chì saranu da avà. Per questu mutivu, cunsigliu à tutti i fotògrafi in u mondu per vene in Turchia è Diyarbakır è fotografia sta regione. "

"Parigi d'Oriente"

U presidente di a Federazione d'Arte di Fotografia Turca, Sefa Ulukan, hà dichjaratu ch'ellu era maravigliatu da a cità è hà dettu:

"U Diyarbakir chì pensu è Diyarbakir chì aghju trovu hè completamente diversu. Era un locu ch'elli chjamavanu Parigi d'Oriente. Hè una cità estremamente muderna chì hà sperimentatu a natura è a storia inseme. Eru surprised ma ancu fieru. Hà migliaia d'anni di storia ".

Indittendu chì a cumpetizione riflette a cità, Ulukan hà dettu: "I mo dui occhi Diyarbakır Four Seasons hè una idea assai bona cum'è piattaforma. Quandu si tratta di a dimensione di a cumpetizione, di sicuru, simu dopu à i prublemi estetici in a fotografia. Avemu cercatu a prumuzione di Diyarbakır o qualcosa unicu à Diyarbakır in e fotografie, era un prucessu difficiule.

"Diyarbakır hà una storia viva in questu"

Reha Bilir, direttore di Sille Art Palace, hà dichjaratu chì Diyarbakir hè una cità cù ricchezze storiche è bellezze naturali.

Dicendu chì Diyarbakır hà un riccu patrimoniu culturale, Bilir hà dettu: "Diyarbakır hà una storia viva in questu. Suriçi, Egil, Malabadi Bridge è altri lochi sò pieni di storia. Inoltre, hà assai belli valori fotografichi. Questi valori storichi restanu in a mo mente ". disse.

Ricordendu chì era un membru di a ghjuria di 350 cuncorsi naziunali è 130 internaziunali, Bilir hà dettu chì hà avutu difficultà à valutà u "Concursu di Fotografia Diyarbakır İki Gözüm 4 Season" paragunatu à i cuncorsi precedenti.

"Diyarbakır hè un locu assai speciale fotograficu"

U fotografu Cengiz Karlıova hà dettu chì Diyarbakır hà tutte e caratteristiche di u Sudeste.

Nutendu chì ci sò spazii storichi è muderni in a cità, Karlıova hà dettu: "U fattu chì Diyarbakır conserva a so vechja struttura autentica hè assai pusitivu cumparatu cù a situazione chì aghju vistu anni fà. L'anzianu stabilimentu di Diyarbakir hè assai ben cunservatu. Edifici è strutture sò stati rinnuvati. A natura cálida di a ghjente hà tornatu mi hà fattu amassi assai Diyarbakir. Diyarbakır hè un locu assai speciale fotograficu ".

Enfatizendu chì ogni foto scattata in a cumpetizione hè preziosa, Karlıova hà dettu: "U sustegnu datu micca solu da a ghjente di Diyarbakır ma ancu da i fotografi di tutta a Turchia hà fattu sta cumpetizione si distingue ancu di più. Serà una fonte d'infurmazioni per i fotografi è l'artisti chì cunnosci assai pocu Diyarbakır ".

Cuncorsu di foto "I mo dui ochji Diyarbakir".

30 fotografi di 2022 pruvince anu applicatu cù 50 opere à a cumpetizione, chì hè stata urganizata in cuuperazione cù a Federazione d'Arte Fotografica Turca (TFSF) è chì e so applicazioni sò finite u 460 di settembre di u 1601.

U presidente di a Federazione Internaziunale di l'Arte Fotografica (FIAP) Ricardo Bussi, u presidente di a Federazione di l'Arte Fotografica Turca Dr. Sefa Ulukan, a prima donna prufissore di fotografia in Turchia, Güler Ertan, u direttore di u Sille Art Palace Reha Bilir, u fotografu Cengiz Karlıova, u presidente di l'Associazione di fotografia İzmir Seda Şengök è u capu di u dipartimentu di stampa è relazioni pubbliche di a municipalità metropolitana di Diyarbakır Ramazan Kızılkaya.

I premii di qualità è di mostra seranu datu à a ceremonia chì si terrà in Capra Sign u 6 di dicembre. I ritratti seranu presentati à u gustu di l'amatori di fotografia in a mostra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*