L'esportazioni di a pesca supere i 2022 miliardi di dollari in 1,5

L'esportazione di prudutti d'acqua supererà ancu i miliardi di dollari
L'esportazioni di a pesca supere i 2022 miliardi di dollari in 1,5

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Vahit Kirişci, hà dichjaratu ch'elli aspettanu chì l'esportazioni di l'acquacultura supere i 2022 miliardi di dollari in 1,5. In a so dichjarazione à l'occasione di u 21 di nuvembre u ghjornu mundiale di i pescatori, Kirişci hà dichjaratu ch'elli sustenenu l'industria di a pesca mentre pruteggenu l'assi in i mari.

In questu cuntestu, Kirişci hà signalatu chì in l'ultimi 20 anni, anu furnitu à i pescatori 10,2 miliardi di lire di sustegnu di carburante scontu SCT, 7,2 miliardi di lire di sustegnu à l'aquacultura è 82,9 milioni di lire di sustegnu di a pesca à piccula scala, è in questu cuntestu, un totale di 18,2 miliardi di lire hè statu pagatu cù u valore d'oghje.

Sottulineendu chì l'industria di a pesca hà una capacità di pesca superiore à i bisogni di u paese, u Ministru Kirişci hà dettu: "L'annu passatu, e nostre esportazioni di pesca eranu più di 1,4 miliardi di dollari. Esperemu chì e nostre esportazioni di l'acquacultura supere i 2022 miliardi di dollari in 1,5. U nostru scopu d'esportazione per u 2023 hè di 2 miliardi di dollari, è facemu passi fermi in avanti. Cù l'accordi di pesca chì avemu firmatu sottu a guida di u nostru presidente, i nostri capi pescanu in acque internaziunali da l'Atlanticu à l'Oceanu Indianu ". usatu e frasi.

Rilevando chì i pescatori turchi catturanu circa 3 milione di tunnellate di pesci, chì hè almenu 1 volte a quantità di pesci catturati in acque naziunali, in acque internaziunali è oceani, Vahit Kirişci hà dettu chì i pesci catturati sò trasfurmati in fabbriche stabilite in i paesi cù chì cooperanu. Kirişci hà dettu chì mentre furnisce opportunità di travagliu per i citadini di altri paesi, centinaie di milioni di dollari sò stati ancu furniti in Turchia.

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Kirişci hà dettu chì u scopu principale di e pulitiche di l'acquacultura hè di prutezzione di e risorse di pesca in i mari è l'acque interne è di assicurà a sustenibilità di l'esistenza in l'acque, è hà dettu:

"Ora sapemu bè chì e risorse naturali ùn sò micca infinite. Ùn hè micca cunnisciutu assai, ma u 50-80 per centu di a produzzione di l'ossigenu di u mondu hè pruduciutu da u plancton è altre piante in i mari. Dunque, duvemu prutege micca solu i pesci, ma ancu i prati di alghe marini, l'alga è tuttu l'ecosistema marinu. In questu cuntestu, prutegemu u nostru mare è l'acque internu cù i nostri barche di cuntrollu è di ispezione è esaminemu cù i nostri navi di ricerca. Preservemu i materiali genetichi cù u Bancu Gene di Pesca, chì avemu appena messu in serviziu. Per prutege e nostre risorse d'acqua, u nostru ministeru attribuisce ancu una grande impurtanza à a pruduzzione di pesci ".

Sottulineendu chì liberanu 15 spezie diverse di pesci, principarmenti pesci chabut in l'Anatolia sudu-est, cernia, spigola è corallo in u Mediterraniu, orate è spigola in l'Egeu, turbot, storioni è trote naturali in u Mari Neru, Kirişci hà dettu, "Ci sò tanti tipi di pesci. Semu unu di i paesi più adepti in a pesca cù spezie. À a fine di u 2022, averemu liberatu circa 84 milioni di pesci juvenili, unu per ognunu di i nostri citadini, in risorse d'acqua. Avemu u scopu di aumentà a quantità di pesca à 100 milioni in u 2023, cum'è cunvene à u 100 anniversariu di a nostra Republica, u Seculu Turcu. In questa occasione, félicitu à tutti i nostri piscadori u 21 di nuvembre, ghjornu mundiale di i pescatori. hà fattu a so valutazione.

Circa 70 navi piscanu in l'acque territuriali d'altri paesi

Quist'annu, circa 70 navi sò impegnati in attività di pesca in l'acqui territuriali di altri paesi. I piscadori pescanu in Mauritania, Guinea Bissau è Georgia. In questu cuntestu, circa 600-700 milioni di dollari sò stati cuntribuiti à l'ecunumia naziunale.

Mentri a pruduzzioni di l'aquacultura è a pesca hè stata calculata cum'è 799 mila 844 tunnillati l'annu passatu, l'acciughe, bonite, sardine, sprat, sugarelli, pesci turchinu, tunnu rossu è cozza bianca attiranu l'attenzione in i prudutti di a pesca catturati in i mari di Turchia.

In l'acqui di l'internu, u mullet perle, a carpa, i pesci cruciani d'argentu è i pesci d'argentu sò cacciati principarmenti, mentre chì l'orata, u barbu, a trota è u salmone turcu sò principalmente pruduciutu in l'acquacultura.

In u 2022, a più bonita hè stata cacciata finu à a data, mentre chì in u 2021 hè stata catturata a più acciuga.

Attività di prutezzione

Mentre chì un totale di 87 spazii di cunservazione sò stati creati in alcune regioni per a prutezzione è a sustenibilità di i stock di pesca, ci sò pruibizioni è restrizioni secondu l'attrezzi di pesca è i tempi di ripruduzzione.

Inoltre, per dà una chance di ripruduzzione una volta à e spezie cacciate cummerciale, una limitazione minima di l'altitudine catchable hè statu introduttu.

Un mecanismu di cuntrollu efficace hè in piazza per assicurà l'aquacultura sustinevule, prutegge e spezie in periculu è endemichi, è cumbatte l'attività di caccia illegale.

In questu cuntestu, l'ispezioni sò realizate da squadre ministeriali in mari, punti di sbarcu, rotte di trasportu, mercati di pesci, strutture di trasfurmazioni, posti di cunsumu di massa è punti di vendita. In u 2021, 193 mila ispezioni sò state realizate da u Ministeru inseme cù u Cumandante di a Guardia Costiera, è un totale di 27,6 milioni di lire di multa amministrativa hè stata imposta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*