U trafficu di treni trà Turchia è Bulgaria accelerà

U trafficu di treni trà Turchia è Bulgaria accelerà
U trafficu di treni trà Turchia è Bulgaria accelerà

U General Manager di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), Hasan Pezuk, hà fattu una serie di visite in Bulgaria per accelerà u trafficu di treni trà Turchia è Bulgaria è per cuntribuisce più à l'esportazioni di u nostru paese. Duranti i scontri cù u Ministru Bulgaru di Trasporti è Comunicazioni Hristo Aleksiev è altri ufficiali, un cunsensu hè statu ghjuntu per eliminà a rallentazione in dogana trà i dui paesi. Durante e riunioni, hè statu ancu decisu di principià u travagliu nantu à a doppia linea di a linea ferroviaria trà Kapikule-Svilengrad.

A delegazione TCDD guidata da u General Manager di TCDD Hasan Pezük hà fattu diverse visite è ispezioni in Bulgaria. A delegazione di TCDD hà assistitu à a riunione "Gruppu di travagliu", chì hè stata stabilita per facilità e prucedure di passaghju di fruntiera in u trafficu ferroviariu trà Kapikule-Svilengrad. À a riunione di u Gruppu di Travagliu, u prublema è i pruposti di suluzione à a fruntiera sò stati discututi è una decisione hè stata presa per aumentà a capacità. Hà fattu ancu una visita di cortesia à l'Ambasciadore di Turchia in Sofia Aylin Eightkök è u Ministru bulgaru di Trasporti è Comunicazioni Hristo Aleksiev.

U Direttore Generale di TCDD Hasan Pezük hà ancu scontru cù u Vice Ministru Bulgaru di Trasporti è Comunicazioni Krasimir Papukchiyski è hà tenutu discussioni per rinfurzà più a cooperazione logistica trà i dui paesi.

U General Manager di TCDD Hasan Pezük è u so entourage anu ancu esaminatu l'area di a Terminal Intermodale in Filebede. A delegazione hà scontru cù u Direttore Generale di l'Infrastruttura Ferroviaria Bulgarian Zlatin Krumov in u sicondu è l'ultimu ghjornu di a visita. À a riunione, l'apertura di a seconda fruntiera cunfini, chì hè prevista per esse stabilita trà i dui paesi, è l'iniziu di u travagliu nantu à u trasportu di doppia linea trà Kapikule-Svilengrad sò stati discututi. I passi da piglià per accelerà l'operazioni logistiche trà Turchia è Bulgaria sò stati discututi. U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, hà firmatu un protocolu cù u direttore generale di l'infrastruttura ferroviaria bulgara Zlatin Krumov per prumove a cooperazione Turchia-Bulgaria.

U Direttore Generale di TCDD, Hasan Pezük, hà ringraziatu u so cullegu bulgaru per u so amable hosting è hà desideratu chì u travagliu fattu sia benefiziu per i dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*