U Ministeru piglia azzione per a prutezzione di l'ecosistema marinu

U Ministeru piglia azzione per a prutezzione di l'ecosistema marinu
U Ministeru piglia azzione per a prutezzione di l'ecosistema marinu

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu urganizerà l'Attellu nantu à a Prutezzione è a Gestione di l'Ecosistemi Custiere è Marini è i Modelli di Applicazione di Buoy Mapa. Dà infurmazioni nantu à u workshop chì si terrà in Muğla trà 23-25 ​​​​Nuvembre 2022, u Direttore Generale di Prutezzione di u Patrimoniu Naturale Dr. H. Abdullah Uçan hà dettu: "Cù l'urdinamentu di u nostru Ministru, u Signore Murat Kurum; Parechje ricerche scientifiche, investigazioni è studii di cunservazione sò realizati in i zoni di prutezzione di a terra, a costa è a marina. Hè previstu di urganizà pannelli 6 in i primi dui ghjorni di l'attellu di trè ghjorni è u travagliu di campu in u terzu ghjornu. 12 di i zoni prutetti sò a casa di e zone costiere, di baia è di baia chì presentanu porti naturali. "U Ministeru hà pigliatu l'azzione per riduce a pressione nantu à e zone marine è costiere è per realizà una gestione olistica per prutege l'ecosistema marinu". disse.

"U Prutezzione è a Gestione di l'Ecosysmi Costieri è Marini è l'Atelier di Mudelli di Applicazioni di Buoy di Mappa" serà tenutu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu.

U workshop chì si terrà in Muğla trà 23-25 ​​​​Nuvembre 2022 serà assistitu da i Vice Ministri di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, Prof. Dr. Mehmet Emin Birpınar è Hasan Suver, u guvernatore di Muğla Orhan Tavlı è u direttore generale di a prutezzione di u patrimoniu naturale Dr. H. Abdullah Uçan assisterà.

"Cù l'istruzzioni di l'Istituzione Ministru; Parechje ricerche scientifiche, esame è studii di cunservazione sò realizati in i zoni di prutezzione di terra, costiere è marina.

Furniscendu infurmazioni nantu à l'attellu, u Direttore Generale di Prutezzione di i Beni Naturali Uçan hà dichjaratu chì i zoni di terra è acqua sensibili à a contaminazione è u deterioramentu sò stati designati cum'è Zone Speciali di Prutezzione Ambientale da u Ministeru.

Cù l'urdinamentu di u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum, in questi spazii; Enfatizendu chì l'equilibriu di a prutezzione è l'usu di i valori naturali, culturali, storichi, educativi è estetici hè determinatu precisamente, Uçan hà dettu: "Molte ricerche scientifiche è investigazioni cum'è a ricerca di a biodiversità, u monitoraghju di e spezie è di l'habitat, a ricerca di capacità di trasportu è i piani di gestione. in i zoni prutetti di terra, costiere è marine sò realizati. " è i sforzi di cunservazione sò fatti. disse.

"12 di i zoni prutetti; "Ospita zoni costiere, baia è golfu chì anu caratteristiche portu naturali".

Dichjarà chì 12 di sti zoni prutetti ospitanu regioni costiere, baia è golfu chì anu caratteristiche portu naturali, Uçan hà dettu: "Per quessa, queste regioni sò ancu assai propensi à l'attività indotta da l'omu è dunque à a distruzzione. I prati marini, una di e più impurtanti fonti d'ossigenu sottumarinu di u Mediterraniu, sò assai dannuti per via di a caduta incontrollata di l'ancore di i battelli è di i yacht ancorati in e baie. "Sta pianta hè una di e spezie chì deve esse prutetta, postu chì ghjoca un rolu impurtante in a dispusizione naturali di i rifiuti sottumarini è a prutezzione è a migliione di a qualità di l'acqua di mare". disse.

"U Ministeru hà pigliatu azzione per riduce e pressioni nantu à e zone marine è costiere è per realizà una gestione olistica per prutege l'ecosistema marinu".

Uçan hà dettu chì u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà pigliatu azzione per riduce a pressione nantu à e zone marine è costiere è per realizà una gestione olistica per prutege l'ecosistema marinu, è hà cuntinuatu a so dichjarazione cum'è seguente:

"In questu cuntestu, sottu à a dirigenza di u nostru Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, u Signore Murat Kurum, avemu u scopu di assicurà u cuntrollu è a sustenibilità di l'ecosistemi di a costa, di a baia è di u golfu, per determinà e misure necessarie da piglià, per discussà i risultati di i studii chì sò stati fatti è sò realizati in questi spazii in un ambiente scientificu è di sparte cù u publicu. "U "U nostru futuru cumunu, i nostri mari Workshop" si terrà u 23-25 ​​​​nuvembre 2022 cù a participazione di accademichi, circadori, istituzioni è urganisazioni pubbliche, u settore privatu, l'urganisazioni non governamentali, i sindicati è l'associazioni chì sò esperti in i so campi".

"Hè previstu d'urganizà 6 pannelli in i primi dui ghjorni di l'attellu di trè ghjorni è u travagliu di campu u terzu ghjornu".

di l'attellu; Annunciendu chì serà urganizatu cù i cuntributi di l'Agenzia Turca di l'Ambiente è l'urganizazione di a Direzzione Generale di Prutezzione di i Beni Naturali, Uçan hà dettu: "U nostru attellu durà trè ghjorni è hè previstu di urganizà 6 Panels in i primi dui ghjorni. è u travagliu di campu u terzu ghjornu. Circa 250 persone sò previste di participà à u prugramma. "10 panelisti, cumprese 15 parlanti invitati da 7 diverse università, 28 urganisazioni non governamentali è urganisazioni internaziunali di paesi cum'è Spagna, Italia è Francia, participaranu à l'attellu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*