12u Cungressu Nucleare Internaziunale di a Ghjuventù in Giappone

Cungressu Nucleare Internaziunale di a Ghjuventù in Giappone
12u Cungressu Nucleare Internaziunale di a Ghjuventù in Giappone

L'ingegnere di l'energia nucleare Specialist Okan Yıldız da Akkuyu Nuclear A.Ş hà assistitu à u 12th Cungressu Nucleare Internaziunale di a Ghjuventù tenutu in Giappone.

U 12th International Youth Nuclear Congress (IYNC), tenutu in Koriyama, Prefettura di Fukushima, Giappone, hà riunitu circa 25 ghjovani esperti di più di 400 paesi.

Duranti u cungressu di sei ghjorni, rapprisentanti di tuttu u mondu, cumpresi Turchia, Russia, Australia, USA, Sudamerica, Africa è Europa, participà à tours, discussioni è seminarii nantu à temi tecnichi.

I rapprisentanti di l'imprese principali di l'industria è l'urganisazioni non governamentali eranu trà i parlanti in a sessione plenaria.

I participanti anu discututu l'ultimi sviluppi in l'industria nucleare è rispondenu à e dumande di i ghjovani scientisti nucleari. In a presentazione fatta da i rapprisentanti di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica (IAEA), l'Agenzia di l'Energia Atomica Giappone (JAEA), l'Università Nucleare Mundiale (WNU) è altre istituzioni, u rolu di l'energia nucleare in l'ecunumia glubale, chì hà subitu un significativu significativu. trasfurmazioni in u periodu post-pandemicu, è l'impurtanza di e centrali nucleari in a transizione à una ecunumia verde sò state enfatizzate.

I parlanti anu ancu nutatu chì, datu a tendenza globale di aumentà l'età media di quelli chì travaglianu in u campu nucleare, a necessità di l'inclusione cumpleta di i ghjovani in l'educazione nucleare.

A Cumpagnia Russa di l'Energia Nucleare di u Statu Rosatom era rapprisintata à u cungressu cù i so 12 impiegati. I membri di a delegazione Rosatom anu participatu à u cungressu cum'è oratori, moderatori è organizatori di workshop.

In a sessione intitulata "Reattori di bassa putenza è microreattori: una nova era in a tecnulugia nucleare" moderata da l'ingegnere di l'energia nucleare Specialista Okan Yıldız da Akkuyu Nuclear A.Ş. Laura McManniman, esperta di l'IAEA in a gestione di u carburante nucleare esauritu, Mitsubishi Heavy Industries Micro Reactor. U Direttore Diputatu di u Dipartimentu di Sviluppu Tadakatsu Yado, u prufissore d'energia nucleare di l'Università di Tecnulugia di l'Ontario Hossam Gaber è Sol Pedre da u prughjettu CAREM in Argentina anu participatu cum'è parlanti.

I parlanti anu discututu l'ultimi sviluppi in u campu di e centrali nucleari di capacità chjuca, rispose à e dumande di l'audienza, è pruvatu à truvà suluzioni à alcuni di i prublemi in u sviluppu di reattori di piccula capacità.

In più di a sessione, Okan Yıldız hà parlatu di "Femu più chjucu!" induve e squadre cumpetenu per sviluppà piani per i picculi reattori modulari (SMR). Organisatu un attellu intitulatu

Visite tecniche à e instalazioni nucleari in Giappone, cumprese un stabilimentu di produzzione di carburante nucleare, impianti di produzzione d'idrogenu è centrali nucleari in mudernizazione o disattivazione, sò state urganizate per i participanti IYNC-2022.

U participante IYNC-2022, l'Espertu Okan Yıldız da Akkuyu Nuclear A.Ş, hà dichjaratu u seguente in u so discorsu annantu à l'avvenimentu:

"L'avvenimentu hè statu grande è assai interessante. Semu felici d'avè l'uppurtunità di sparte e nostre sperienze, scambià idee è mette in risaltu l'impurtanza di l'energia nucleare in l'agenda energetica glubale in a scena internaziunale. À u cungressu, aghju urganizatu una sessione di panel è un attellu nantu à e piccule centrali nucleari. Mi pigliò assai tempu per preparà cumplettamente l'avvenimentu; Aghju preparatu per u viaghju per un annu ".

Esprimendu u so orgogliu chì e sessioni chì hà urganizatu hà suscitatu l'interessu trà i participanti, Yıldız hà dettu: "Appena hà sappiutu chì sò venutu da Turchia è stava travagliatu in u cantiere di a custruzzione di l'Akkuyu NPP, era assai interessatu à u prugettu. I nostri culleghi di i paesi chì anu decisu di abbandunà l'energia nucleare accunsenu chì e pulitiche di u so paese sò largamente sbagliate è chì u fallimentu di sviluppà a capacità nucleare va contru à i scopi di sviluppu sustenibile di l'ONU ". disse.

Dichjarà chì parechji publichi è istituzioni in u mondu sustenenu l'energia nucleare, Yıldız hà dettu: "À u stessu tempu, u Giappone hà pensatu à riavvia parechje centrali nucleari dopu chì i travaglii di migliuramentu sò finiti, in particulare a centrale nucleare di Tokai, chì avemu visitatu cum'è parte di a delegazione IYNC. U dannu ambientale di l'usu di carburanti fossili per generà elettricità hè abbastanza chjaru ". disse.

U prossimu cungressu IYNC si terrà in ferraghju 2024 in Abu Dhabi, a capitale di l'Emirati Arabi Uniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*