3 Taykonauts chinesi anu purtatu campioni di risu cultivati ​​in u spaziu à a Terra

Gined Taykonaut hà purtatu campioni di risu cultivati ​​in u spaziu à a Terra
3 Taykonauts chinesi anu purtatu campioni di risu cultivati ​​in u spaziu à a Terra

Trè taikonauts nantu à a missione Shenzhou-14 sò tornati in modu sicuru dopu à 183 ghjorni in u spaziu. A capsula di ritornu di a nave spaziale Shenzhou-14 hà sbarcatu cù successu in u situ di sbarcu di Dongfeng in u nordu di a Cina sta sera. L'equipaggiu Shenzhou-14 avia realizatu una rotazione di missione in orbita per a prima volta cù l'equipaggiu Shenzhou-15.

I taikonauts anu realizatu u travagliu cum'è l'aghjustà a pusizione di a stazione spaziale è a carica di dati sperimentali. A capsula di ritornu di a nave spaziale tripulata Shenzhou-14 chì portava Chen Dong, Liu Yang è Cai Xuzhe partì da a stazione spaziale cinese à 11.01:XNUMX ora di Pechino.

Gined Taykonaut hà purtatu campioni di risu cultivati ​​in u spaziu à a Terra

Sicondu l'infurmazioni datu da l'Academia Cinese di Scienze, i campioni di teste di a scienza spaziale di u terzu gruppu di a Stazione Spaziale Cinese, chì sbarcò nantu à a Terra cù a nave spaziale Shenzhou-14, sò stati consegnati à Pechino. Dopu chì a cundizione di basa di i campioni di prova hè stata verificata, sò stati mandati à i scientisti senza prublemi.

Trà i campioni ricivuti, sò stati purtati ancu campioni di u primu esperimentu di i scientisti chinesi in a crescita di risu da a semente in u scopu di u prughjettu di e scienze di a vita realizatu in a stazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*