65 Esportsmen da 300 paesi si sò riuniti à 'Istanbul GEG22'

I ghjucatori di Esports da Turchia si sò incontrati à "Istanbul GEG"
65 Esportsmen da 300 paesi si sò riuniti à 'Istanbul GEG22'

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu; A filiale corporativa Spor Istanbul hà participatu à l'urganizazione "Istanbul GEG65", chì hè stata urganizata cù a cuuperazione di a Federazione Esports Globale è a Federazione Esports Turca, è hà riunitu più di 300 ghjucatori di esports da 22 paesi. Dopu avè sperimentatu alcuni di i ghjochi è risponde à e dumande di a stampa straniera, İmamoğlu hà dettu: "U fattu chì Istanbul, chì hè un candidatu per i Ghjochi Olimpichi di u 2036, hè ancu ospitu un tali passu hè ciò chì ci entusiasma in questu rispettu. Istanbul cuntinueghja à riunisce ", disse.

Istanbul hà accoltu i Global Esports Games (GEG), chì si sò tenuti per a seconda volta questu annu. L'urganizazione internaziunale GEG22, sustinuta da İBB Spor İstanbul è da a Federazione Turca di Esports (TESFED), si hè tenuta à l'Hilton İstanbul Bomonti Hotel and Conference Center trà 15-17 dicembre 2022. L'avvenimentu più impurtante di a Federazione Esports Globale; L'urganizazione, chì hà u scopu di custruisce un ponte trà sport, tecnulugia, divertimentu è cultura, hè stata urganizata cù a participazione di più di 65 Esports players da 300 paesi è regioni differenti. GEG22, chì hè a scena di l'imaghjini culuriti, hà riunitu più di duie volte l'atleti di u GEG tenuti in Singapore in u 2021 in quantu à u paese è u numeru di atleti ghjunti. I ghjucatori di l'Esports anu cumpetitu davanti à u publicu in diretta è trasmissioni multicanale in a finale mundiale in Istanbul.

I ghjucatori di Esports da Turchia si sò incontrati à "Istanbul GEG"

EXPERIENCE I GAMES, RISPOSTE E DOMANDE

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu hà ancu visitatu l'avvenimentu internaziunale è hà spartutu a cumpetizione è l'eccitazione di i ghjucatori di l'Esports. Renay Onur, Direttore Generale di Spor Istanbul, hà accumpagnatu İmamoğlu durante a so visita. Avè l'uppurtunità di sperimentà alcuni di i ghjochi, İmamoğlu hà scontru cù un intensu interessu da i participanti lucali è stranieri. Dopu avè fotografatu ricordi cù i ghjucatori di l'esport è i participanti, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti stranieri in l'area di l'avvenimenti. İmamoğlu hà dettu chì sò fieri chì Istanbul ospita i secondi GEGl Games in u mondu, "Istanbul hè una cità cù una populazione di 16 milioni. Forse a cità cù a pupulazione più ghjovana media in u mondu. Di sicuru, a gestione è esse inseme in una zona induve a ghjuventù hè tantu interessata à u nostru hosting hà fattu assai piacè à mè è à a nostra cità.

I ghjucatori di Esports da Turchia si sò incontrati à "Istanbul GEG"

"İSTANBUL CONTINUA A SCONTRE"

Indittendu chì Istanbul hè u puntu di riunione di u mondu, İmamoğlu hà dettu: "A riunione di u mondu cù l'abitudini sportivi di a nova era in Istanbul, a riunione di l'est è l'ovest da u passatu à u presente, o u fattu. chì hè una cità induve parechje emozioni si riuniscenu hè preziosa per noi. Inoltre, u fattu chì Istanbul, chì hè un candidatu per i Ghjochi Olimpichi di u 2036, accoglierà un tali passu, ci hà ancu eccitatu in questu rispettu. Istanbul cuntinueghja à riunisce ", disse. Quandu hà dumandatu nantu à a so relazione cù i ghjochi digitale, İmamoğlu hà dettu: "Aghju trè figlioli. Sò più vechji; 25, 17 è 11. Periòdicamente chjudenu è ghjucanu à qualchì ghjocu. Aghju pruvatu; Ùn pudia esse successu. Ùn pudia micca cuncentrazione. Ùn puderaghju micca esse un babbu fallutu intornu à trè figlioli. Aviu avutu da abbandunà dopu un pocu tempu, ma mi piace à fighjà a so eccitazione. Ghjucanu diversi ghjochi. li guardu ancu. Pensu chì hè u so ghjocu. Continueremu à esse boni telespettatori. Per avà, ùn aghju micca intenzione di diventà un attore ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*