L'atelier di ghjoculi in Diyarbakır hà riaperto e so porte

Riattivate l'Atelier di Porte di Toy in Diyarbakir
L'atelier di ghjoculi in Diyarbakır hà riaperto e so porte

U "Facciu u mo propiu prughjettu di ghjoculi", apertu da a municipalità metropolitana di Diyarbakır in u Museu di a cità di Cemil Pasha Mansion, è benefiziu à i zitelli trà 7-12 anni, hà cuminciatu di novu.

U Dipartimentu di a Cultura è di l'Affari Suciali hà resuscitatu u "I Make My Own Toy Project" per mantene i zitelli alluntanati da l'effetti dannosi di l'urdinatore è di l'internet, aumentà a so cumunicazione cù l'altri, permette di socializà, è intruduce à elli. ghjochi è ghjoculi.

I zitelli chì beneficianu di l'Atelier di ghjoculi puderanu fà ghjoculi cum'è aerei di cartone, pupi di rag è carru di filu cù a furmazione chì ricevenu. I zitelli godenu a gioia di divertisce inseme in ghjoculi cum'è grab-the-tissue, hide-and-seek è blindfold durante i pause di classi.

U direttore di prughjettu Vildan Erdin hà dettu chì tutti i materiali è l'equipaggiu utilizati in l'attellu sò stati furniti da a municipalità metropolitana di Diyarbakır.

Dichjarà chì ogni periodu di cursu durò circa 2 mesi, Erdin hà dichjaratu chì i zitelli anu assai divertenti in u cursu è facianu ghjoculi cun grande eccitazione.

Erdin hà dettu chì i zitelli cunnosci soprattuttu i nomi di i ghjochi chì ghjucanu in Internet è hà dettu:

"U nostru scopu hè di trasfiriri i ghjoculi tradiziunali è i ghjoculi chì sò stati guasi scurdati à i zitelli d'oghje, per alluntanassi da l'attività negativu chì affettanu u so sviluppu è per dirigelli à più studii educativi".

I genitori chì volenu iscrive i so figlioli in u corsu, chì dura 5 ghjorni à settimana, devenu dumandà à u Museu di a Città di Cemil Pasha Mansion.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*