Nisun numeru hè statu discutitu à a 2a Reunione di e Negoziazioni di u Salariu Minimu

I numeri ùn sò micca discututi à a riunione di i negoziati di u salariu minimu
Nisun numeru hè statu discutitu à a 2a Reunione di e Negoziazioni di u Salariu Minimu

A seconda di e negoziazioni di u salariu minimu, chì milioni di impiegati aspettanu ansiosi, hè stata cumpletata in 2 ore è 40 minuti, ospitata da u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale.

Dopu a seconda riunione di a Cummissione di Rilevazione di Salariu Minimu, chì durò 2,5 ore à u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Sociale, u Sicritariu Generale di TÜRK-İŞ Pevrul Kavlak è u Sicritariu Generale di TİSK Akansel Koç anu fattu dichjarazioni à a stampa.

Dichjarà chì i rapprisentanti di i ministeri di u Tesoru è di i Finanzi è di u Cummerciu è TURKSTAT anu fattu a so presentazione à a riunione, Kavlak hà dettu chì anu dumandatu infurmazioni supplementari da queste istituzioni.

"PIANAMENTE I NUMERI CUMINARERANU A PARLARE"

"Evaluaremu e presentazioni fatte oghje cù a gestione di TÜRK-İŞ è faremu una dichjarazione dumani matina", disse Kavlak, quandu hà dumandatu nantu à a data di a terza riunione, "Ùn avemu micca stabilitu una data per a terza riunione. Aspitteremu e presentazioni chì vulemu ghjunghje. Pensu chì probabilmente penderà a settimana prossima. S'ellu ghjunghje prima, faremu a quarta riunione ". hà fattu a so valutazione.

Kavlak, quandu hà dumandatu se i numeri eranu discututi in a riunione, hà dettu: "Un numeru ùn hè statu parlatu. Ùn sò micca s'ellu a prossima riunione serà l'ultima, ma avà principià à parlà di i numeri ". ellu rispose.

U Sicritariu Generale di TİSK, Koç, hà riferitu ancu à e presentazioni di l'istituzioni pertinenti è hà dettu chì si riuniscenu dopu a preparazione di l'infurmazioni supplementari dumandate.

Quandu hà dumandatu nantu à u "supportu di u salariu minimu per l'impiegatori", Koç hà dettu: "Qui, cum'è in l'anni precedenti, u sustegnu di u salariu minimu per l'impiegatori hè nantu à a tavula di novu questu annu. Avemu ripetutu a nostra dumanda in questu sensu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

A PRIMA REUNITA SIA FATA U 7 DICEMBRE

U salariu minimu hè determinatu da a cumissioni cumpostu da i travagliadori, i patroni è i rapprisentanti statali cum'è ubligatoriu da a lege. A prima riunione di a cumissioni hè stata u 7 dicembre.

U latu di l'impiegatori hè rapprisintatu da a Cunfederazione Turca di i Sindacati di l'Impiegatori (TİSK), è u latu di i travagliadori hè rapprisintatu da a Confederazione Turca di i Sindacati di i Travagliatori (Türk-İş), u Ministru di u travagliu Vedat Bilgin. I partiti dichjaranu chì volenu chì u salariu minimu sia determinatu da cunsensu cumuni.

U TRAVAILU VOLE "A CLASSE ALTA + IMPOSTA DA ESSERE CORRETTA"

E negoziazioni di a cumissioni di determinazione di u salariu minimu cuminciaru u 7 di dicembre, cù a dumanda di u travagliadore per una "aumentu più tassa di tassa" è a pruposta di u patronu per una "inflazione più una quota di benessere".

Rapprisintendu u travagliadore in a cumissioni, Türk-İş conduverà e negoziazioni di u salariu minimu di quist'annu inseme cù l'aumentu di a fascia fiscale è a migliione di a fascia fiscale.

Türk-İş è TİSK avianu digià mandatu una lettera cumuna à u guvernu nantu à questu tema, chì informava chì a fascia di l'imposta nantu à u redditu, chì era 20 volte u salariu minimu 20 anni fà, era diminuita à 5 volte, chì hà purtatu à una diminuzione di i salarii a mità di l'annu.

Siccomu u salariu minimu hè digià esente da a tassazione, sta dumanda impedisce a perdita di l'ingudu di quelli chì guadagnanu più di u salariu minimu.

U presidente di Türk-İş, Ergün Atalay, hà ancu annunziatu chì avarianu principiatu u salariu minimu da 7 mila 785 lire, chì hè u limitu di a fame per nuvembre.

Mentre chì e reazzioni à u fattu chì a negoziazione serà iniziata à u livellu più bassu sò in crescita, Atalay hà dettu: "Alcune persone non benevolenti ci ghjudicanu perchè "Türk-İş hà dumandatu 7 mila 785 lire". Ùn avemu micca una pruposta per un salariu minimu. Parlemu di u limitu di fame ", disse.

MINISTERIU DI TRAVAIL ANNUNCIATE ASPETTA

À a prima riunione, i risultati di a ricerca iniziata in u scopu di l'Opere di u Ministeru di u Travagliu è di a Sicurezza Suciali per Determinà u Salariu Minimu per esse Valid in 2023 sò stati ancu annunziati.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'aspettativa cumuni di u publicu, cumpostu di citadini di diverse professioni chì ùn sò micca travagliadori o impiegatori, per u salariu minimu per 2023 era 7 mila 845 lire.

CHE VOLENU L’ALTRI SINDICATI ?

Per d 'altra banda, diverse dumande cuntinueghjanu à vene quant'è u salariu minimu deve esse elevatu.

Mentre a pruposta di salariu minimu di CHP per u 2023 era di 10 mila 128 TL, a dumanda di DİSK si distingueva cum'è 13 mila 200 TL netti.

U presidente di Hak-İş, Mahmut Arslan, per un'altra parte, hà enfatizatu chì l'impiegati ùn puderanu micca stà contr'à l'inflazione elevata è l'altu costu di a vita è hà dettu: "Hè chjaru chì un salariu minimu sanu ùn emergerà micca in a struttura di sta cumissioni".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*