Sistemi Turchi cum'è una "RISOLUZIONE" à l'Azerbaijan Airspace

"CARE" Turk Systems à l'Azerbaijan Airspace
Sistemi Turchi cum'è una "RISOLUZIONE" à l'Azerbaijan Airspace

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì u sistema di radar multi-purpose domesticu è naziunale ÇARE, pruduciutu da ingegneri turchi, hà da cumincià à esse usatu in u paese fratellu Azerbaijan.

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà fattu una dichjarazione annantu à u protocolu firmatu trà l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMİ) è l'Azerbaijan Airlines Air Navigation Subsidiary AZANS (Azeraeronavigation). In a dichjarazione; "In u scopu di stu protokollu, avemu firmatu u cuntrattu di vendita di u sistema ÇARE, unu di i prughjetti R&D lucali è naziunali, chì i diritti di pruprietà intellettuale è industriale appartenenu à a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu è sviluppatu interamente da i nostri ingegneri turchi. cun Azerbaijan. "Avemu fattu a nostra prima vendita di produttu".

PRIMA ESPORTAZIONE IN AZERBAJAN

A dichjarazione hà cuntinuatu, dicendu chì i studii d'integrazione di software in i sistemi esistenti seranu realizati cum'è una priorità in e zone induve u sistema serà messu in opera, è cuntinueghja cusì:

"Dopu l'attività di integrazione, a stallazione di l'equipaggiu serà cumpletata in trè unità di cuntrollu di u trafficu aereu separati, in particulare in l'aeroportu di Baku Haydar Aliyev. Dopu à e teste d'accettazione sò eseguite, l'utilizatori riceveranu "Formazione di l'utilizatori", "Formazione per l'identificazione di u spaziu aereu" è "Formazione di l'attitudine di mantenimentu". U prucessu di stallazione di i sistemi ÇARE serà cumpletu in circa 7 mesi. U nostru paese hà da cuntinuà à fà u so travagliu in cunfurmità cù a so visione di esse un paese chì pruduce tecnulugia, micca cunsuma. "Ogni prughjettu chì sviluppemu cù risorse lucali è naziunali continuerà à fà cuntributi significativi à a nostra aviazione è à l'ecunumia naziunale di u nostru paese".

Hè ADATTA IN PIÙ DI 40 UNITÀ DI CONTROLLO DI TRAFFICO AEREO IN L'ESPAZIO AEREO TURCU

In a dichjarazione, hè stata sottolineata chì u sistema ÇARE serve in più di 40 unità di cuntrollu di u trafficu aereu in u Spaziu Aereu Turcu, è hà dettu: "ÇARE hè una applicazione di interfaccia uomo-macchina chì mostra dati di volu in tempu reale nantu à a mappa in u quadru di capacità di gestione di cuntrollu di u trafficu aereu. ÇARE ùn solu permette à i cuntrolli di u trafficu aereu di gestisce in modu efficace u trafficu aereu cù a so interfaccia amichevule, ma assicura ancu chì a sicurità di u trafficu aereu hè mantinutu à u più altu livellu. Attachemu impurtanza à aduprà a nostra pruduzzione domestica è capacità di ingegneria in tutti i nostri prughjetti. Oghje, in termini di tecnulugia, avemu diventatu un paese exportatore di ingegneria. Questu hè accadutu grazia à a cunniscenza, e cumpetenze è a sperienza chì avemu acquistatu in u travagliu chì facemu. "ÇARE hè u megliu esempiu di questu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*