Çukurova Environment Workshop tenutu

Atelier d'environnement à Cukurova tenu
Çukurova Environment Workshop tenutu

Çukurova Environmental Workshop, urganizatu da Adana Metropolitan Municipality and Eastern Mediterranean Environment Platform, hè statu tenutu à Divan Hotel.

In l'attellu; I temi di "Inquinamentu di l'aria, contaminazione di l'acqua di mare, contaminazione chimica-gestione di rifiuti, crisa climatica / perdita di biodiversità, ambiente-salute / sicurezza alimentaria, lotta ambientale è quadru legale" sò stati discututi.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Adana Güngör Geçer hà assistitu ancu è hà fattu u discorsu d'apertura di l'attellu è in e sessioni è pannelli, Prof. Dr. Ali Kocabas, Prof. Dr. Berkant Odemis, Prof. Dr. Tacettin İnandı, Assoc. Dr. Sedat Gundogdu, Prof. Dr. Ali Osman Karababa, Prof. Dr. Doğanay Tolunay, Prof. Dr. Kayihan Pala, Prof. Dr. İbrahim Ortaç, Bülent Şık, Sadun Bölükbaşı, Feyzullah Korkut, Sinan Can, Deda Büyüköztürk, Güler Bozok, Haydar Şengül, Cavid Işık Yavuz, Haşmet Biçer, Selahattin Menteş, Selahattin Menteş, Selahattin Menteş, Selahattin Menteş, Selahattin Menteş, Selahattin Menteş, Selahattin Menteş, Selahattin è Nilgün Karasu hà fattu presentazioni.

A dichjarazione fatta da l'Associazioni Ambientali di u Mediterraniu Orientale in quantu à l'attellu hè a siguenti:

"U nostru paese hè statu ancu assai affettatu da e brutali pulitiche neoliberali implementate in u mondu. L'industria, l'agricultura, a cità, i trasporti, l'energia, i minieri, i risorsi naturali, i boschi, i terreni di u tesoru, i costi è i corsi sò diventati spazii in affittu, risorse d'acqua sotterranea è di superficia, l'aria è a terra sò stati contaminati, i prublemi ambientali sò stati causati da e pulitiche. basatu annantu à l'affittu è a dipendenza da l'imperialismu. Cù e centrali nucleari è termali, cimentarii è siderurgichi chì u mondu hà rinunciatu, u nostru paese hè diventatu in a puzza industriale di i cosiddetti paesi sviluppati. I nostri acque sò cummercializati cù prughjetti HEPP. E nostre muntagne sò distrutte da petra è mine. Cù l'OGM è e sementi hibridi, a nostra pulitica alimentaria hè stata completamente dipendente di l'esteru. I nostri terreni agriculi sò stati contaminati cù veleni agriculi, è a ghjente hè stata cundannata à u cunsumu alimentari inseguru basatu annantu à l'impurtazioni. Queste pulitiche anu contaminatu l'aria, l'acqua è a terra di a nostra regione. Avemu urganizatu stu attellu per creà l'opinione publica nantu à i prublemi ambientali / ecologichi è pruposte di suluzione in a nostra regione, per sensibilizà à u livellu di l'ONG, i guverni lucali è i partiti pulitichi, per cuntribuisce à l'educazione di e persone chì travaglianu in l'urganisazioni ambientali, è per aumentà a lotta ecologica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*