I Snipers di Gendarmerie Mostranu E So Abilità cù u Fucile Naziunale

I Snipers di a Gendarmeria Exhibiscenu a so caccia cù u fucile naziunale
I Snipers di Gendarmerie Mostranu E So Abilità cù u Fucile Naziunale

168 snipers chì travaglianu in i battaglioni di l'Operazioni Speciali di Gendarmerie Commando è Gendarmerie in Izmir anu cumpetitu cù armi è munizioni completamente lucali, naziunali.

Boran-21 Sniper Competition hè stata tenuta da u Cumandante Generale di a Gendarmeria à Foça Gendarmerie Commando Training Command u 26-4 Novembre.

4 quist'annu per creà una cultura prufessiunale, per aumentà a morale, a motivazione è l'autoconfianza di i snipers, per sparte l'esperienza trà u persunale espertu, per sviluppà u sensu di appartenenza di u persunale à l'istituzione, per trasmette à u persunale u persunale. ultimu puntu chì l'industria di difesa turca hà righjuntu in u campu di sniping, è di furnisce un feedback à u livellu di l'utilizatori.In a cuncurrenza tenuta, u BORA-12 Sniper Rifle, chì hè tutta a produzzione naziunale è domestica, è i so munizioni sò stati utilizati.

I Snipers di a Gendarmeria Exhibiscenu a so caccia cù u fucile naziunale

A cumpetizione hè stata seguita da l'osservatori 22 da a Republica Turca di Cipru di u Nordu, l'Organizazione di l'Intelligenza Naziunale, u Comandamentu di e Forze Terrestri, u Comandamentu di e Forze Navali, u Comandamentu di a Forza Aria, u Cumandamentu di a Guardia Costiera, a Direzzione Generale di Sicurezza è u Comandamentu Generale di Gendarmeria. .

I premii sò stati attribuiti à i primi trè persunali in a cumpetizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*