Publicazioni İBB à Tüyap 39th International Book Fair d'Istanbul

IBB Publications Tuyap International Book Fair d'Istanbul
Publicazioni İBB à Tüyap 39th International Book Fair d'Istanbul

Publicazioni di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) participanu à a 3ª Fiera Internaziunale di Libru di Istanbul Tüyap, chì si terrà u 11-39 di dicembre. IMM Publishing, chì participà à a fiera cù i so libri, l'autori è tutta a so redazione, scontru cù i so lettori in trè anni cù a rivista IST, chì hà attiratu l'attenzione di Istanbul è ancu di Turchia, è più di 100 libri publicati. . Lanciamentu di Publicazioni IMM dumenica 4 dicembre Presidente IMM Ekrem İmamoğlu sarà realizatu da Tutti i libri publicati da İBB Publications anu un scontu di 40 per centu à u stand.

SARACHA/İSTANBUL

Quist'annu u "100. Publicazioni IMM, chì si ferà in a fiera di u libru cù u mottu "Entra in l'annu", aspetta i so lettori cù un intensu prugramma. Cù i discorsi moderati da Yekta Kopan, u spiritu di u 100 anniversariu di a Republica serà rinfurzatu. A memoria suciale serà mantenuta viva cù l'eventi di fiera chì si feranu cù più di 80 autori. L'abbundanza è a multicolore di Publicazioni İBB serà tistimuniatu.

IMM PUBLICAZIONI A TUYAP

L'interviste da esse tenute in u studio di vetru situatu à u stand di Publicazioni İBB saranu trasmesse in diretta à i lettori chì ùn anu pussutu assistisce à a fiera via İBB TV. Pelin Batu et Deniz Yüce Basarir présenteront des interviews en direct avec des auteurs et des auteurs invités qui ont contribué à l'édition IMM avec leurs œuvres. "Istanbul è Letteratura" cù Ahmet Ümit è Mario Levi; "Sport" cù Şansal Büyüka, Sevecen Tunç è Ahmet Gülüm; Zafer Toprak cù Şaduman Halıcı è Eminalp Malkoç à u "100th Anniversary". Lausanne è a Republica "; "I diritti di e donne" cù Pelin Batu, Zeynep Miraç è Deniz Çakır; "Da u teatru à u cinema" cù Gökhan Akçura, Hale Soygazi è Göksel Kortay; "I diritti di l'animali" cù Umut Kurt, Yonca Evcimik è Tamer Dodurka; L'entrevista serà fatta cù Merin Sever, Refika Birgül è Sinem Özler sottu u titulu "Istanbul Tastes".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*