Breaking Finals in TEKNOMER E-Sports Youth Cup

Kiran Kirana Finale in TEKNOMER E-Sports Youth Cup
Breaking Finals in TEKNOMER E-Sports Youth Cup

A squadra KLOD50 di u Great Ankara College è a squadra di Kalaba Esports di u Kalaba High School hà cuncorsu in a TEKNOMER E-Sports Youth Cup Final cun un premiu di 9 mila TL, urganizatu da a Municipalità di Keçiören. In a feroce battaglia cù u ghjocu Valorant, a squadra KLOD9 hà vintu a lotta 2-0 è hè diventatu u vincitore di u primu trofeu è un premiu di 50 mila TL. À a fine di u prucessu di a liga, a squadra Esports hè stata seconda è a squadra Nexus di Şehit Furkan Yayla Anatolian High School hè stata terza. In a cumpetizione finale, in a quale u sindaco di Keçiören Turgut Altınok hà participatu ancu, cuppe, medaglie è rigali sò stati presentati à i primi trè squadre. I studienti è i prufessori fighjulavanu u ghjocu, chì era riflessu in a sala cù u screnu LED, cun grande interessu.

Parlendu à i ghjovani participanti prima di a competizione finale tenuta in a sala appositamente preparata per a finale in u Centru Culturale Keçiören Yunus Emre, u sindaco di Keçiören Turgut Altınok hà dettu: "Quandu avemu tornatu 50 anni, pareva chì ùn ci era micca un campu ligatu à l'informatica è a tecnulugia. . U sistema di computer hè in u locu è hè in serviziu. U campu hè in espansione è sviluppu. Di sicuru, sta situazione cambia u mondu. Cambia ancu l'abitudini in u mondu. Cambia ancu u modu di vita nantu à a terra. Facilita ancu l'accessu à l'infurmazioni. Di sicuru, quandu ùn avemu micca aduprà l'infurmazioni è l'informatica bè, hè una perdita di tempu. Quandu passemu assai tempu nantu à e social media, ci sò volte chì perdemu u nostru avvene fora di a cunniscenza è i tempi chì ùn pudemu micca cumpensà. A nostra età cuntinueghja à cambià cù l'infurmazioni è a tecnulugia. Ci era cumpagnie putenti in u mondu per un tempu. Il s'agissait d'entreprises appartenant à l'industrie pétrolière, pharmaceutique et d'armes. Quandu si tratta di l'informatica è di u software, a lista di i ricchi in u mondu hà cambiatu. L'imprese Asarlık sò state rimpiazzate da cumpagnie d'infurmazione è tecnulugia. U putere hè passatu in e mani di cumpagnie IT è tecnulugia ". disse.

Felicitando à e squadre chì anu participatu è successu in a TEKNOMER E-Sports Youth Cup, Altınok hà dettu: "U mutivu di l'apertura di u Centru Tecnologicu hè; per incuragisce a nostra ghjuventù in u campu di l'informatica, di u software è di a tecnulugia è di appruntà li à l'avvene. Ùn ci hè micca un tali centru in ogni locu in Ankara. Ùn ci hè micca un centru cusì ben equipatu. Apertu stu locu per appruntà a nostra ghjuventù à l’avvene, è mubilizzemu e nostre risorse per furmà li in ogni campu. Oghje, félicite à tutti i nostri squadre è atleti chì si sò classificati in stu torneu è chì anu dimustratu a cunfidenza per participà à u torneu, è li auguranu successu cuntinuu. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u nostru torneu. Avete da travaglià dura per esse u primu. Esse u primu trà 36 squadre ùn hè micca faciule. Esse secondu è terzu hè ancu un successu impurtante ". disse.

PROCESSU DI CONCURRENZA

In a E-Sports Youth Cup urganizata da Keçiören Municipality TEKNOMER; u mese scorsu, u primu è u sicondu torneu di qualificazione sò stati tenuti è e lotte di liga si sò tenute trà e squadre di successu. In a liga cumpostu di 8 squadre; A squadra KLOD9 da u Büyük Ankara College è a squadra Kalaba Esports da u Kalaba High School si sò qualificate per a finale. Klod2 Team hà scunfittu u so avversariu 0-9 in a finale disputata è hà pigliatu u primu postu. Un monitoru di ghjucadore hè statu datu à u primu squadra, un hardware stabilitu à a seconda squadra, è un auricular di ghjocu à u terzu squadra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*