Nelli hè diventatu i titulari di diritti di TOKİ A mo prima casa, u mo primu prughjettu di travagliu in Trabzon!

Nelli diventa i detentori di TOKI My First Home My First Work Place Project in Trabzon
Nelli hè diventatu i titulari di diritti di TOKİ A mo prima casa, u mo primu prughjettu di travagliu in Trabzon!

A cerimonia di sorte per u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", u più grande muvimentu di l'alloghju suciale in a storia di a Republica, hè stata cun a participazione di u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana Murat Zorluoğlu.

Una cerimonia di disegnu hè stata tenuta in Trabzon per u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", chì serà implementatu da a Presidenza TOKİ affiliata à u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. In u sorteggio tenutu à u Centru Culturale KTÜ Osman Turan, sò stati determinati i beneficiari di 1146 case per Ortahisar è 150 case per Of district. U guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Murat Zorluoğlu, u capu di u dipartimentu finanziariu di TOKİ Ayhan Karaca, u presidente provinciale di Trabzon Sezgin Mumcu, u sindaco Salim Salih Sarıalioğlu, u sindaco di Akçaabat Osman Nuri Ekim è i candidati anu assistitu à a cerimonia di sorte.

Ringraziemu u nostru PRESIDENTE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, in u so discorsu prima di l'estrazione, hà dettu: "Stu grande prughjettu darà tregua à i nostri citadini à pocu redditu chì volenu pussede una casa. Stu prughjettu maiò hà cuminciatu à esse implementatu in tutta a Türkiye. 250 mila case seranu consegnate in pocu tempu à i citadini à pocu redditu chì si qualificanu per lotteria. Questu hè veramente un prughjettu enormu, una grande visione, è u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, hè daretu à sta visione. Esprimemu u nostru ringraziu è gratitudine à ellu da Trabzon. Hè unu di i prughjetti di visione di u nostru presidente è un travagliu assai preziosu di u nostru Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu è a presidenza TOKİ, chì hà veramente lasciatu a so marca in u 100 anniversariu di a Republica. Stu travagliu purterà un surrisu à a faccia di parechji di i nostri citadini. Parechji di i nostri fratelli diventeranu pruprietarii di casa. Puderaghju a vostra eccitazione da quì. Spergu chì Mevlam vi dà tuttu u desideriu di u vostru core. "Spergu chì stu prughjettu impurtante purterà bona furtuna à u nostru Trabzon è u nostru paese", disse.

KARACA : AMEMU 35 MIL 335 OPRA

U Capu di u Dipartimentu di Finanza di TOKİ, Ayhan Karaca, hà dettu: "Benvenuti à a cerimonia di sorte di a mo prima casa, u primu postu di travagliu. U numaru di 20 milione 1 mila case hè stata ghjunta in 170 anni. Cum'è TOKİ, avemu cuntribuitu 35 mila 335 opere. Ùn avemu micca cumprumissu nantu à l'architettura horizontale. Avemu statu cun i nostri citadini in 81 pruvince è distretti. Avà, cù u nostru Primu Prughjettu di Casa, a nostra nazione hà dimustratu a so fiducia in noi. Più di 8 milioni di applicazioni sò state fatte. Ci era più di 5 milioni di applicazioni valide. "Vogliu successu à Trabzonspor, chì affruntà Fenerbahçe oghje", disse.

USTAOĞLU: AGGIUNGI UNA VISIONE DIFERENTE

U guvernatore di Trabzon, İsmail Ustaoğlu, hà dettu: "250 di i nostri citadini diventeranu pruprietarii in Trabzon in u prughjettu di 2 abitazioni. I nostri ghjovani anu un sognu di pussede una casa. Avaranu a so casa di sognu cù u prugettu. Una certa quota hè stata attribuita per e famiglie di i nostri martiri è i pensionati. In particulare i nostri ghjovani avè a casa di i so sogni. "Aghjunghje una identità sfarente à e nostre cità è una visione sfarente cù i so spazii di rinfurzamentu suciale", disse.

TRABZON PROTOCOL DRAW I PRIMI DRIVES

Dopu à i discorsi di u protocolu, a cerimonia di sorte hè stata. I membri di u protocolu inseme cù u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu è u sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu anu tiratu i primi loti per e famiglie di i martiri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*