Turchia hè diventata u presidente di EUREKA

Turchia hè diventata u presidente di EUREKA
Turchia hè diventata u presidente di EUREKA

A candidatura di Turchia per a presidenza EUREKA Lugliu 2023 - Ghjugnu 2024 hè stata appruvata à l'unanimità in a riunione di u Gruppu di Altu Livellu tenuta in Belgio, cù u sustegnu di tutti i membri.

U mandatu di presidenza di a Turchia di EUREKA serà realizatu sottu a coordinazione di TÜBİTAK. In questu cuntestu, in nuvembre 2023, marzu 2024 è ghjugnu 2024, trè grandi riunioni seranu ospitate da TÜBİTAK è u Summit Globale di l'Innovazione si terrà cù a participazione di cumpagnie di i paesi membri EUREKA. Incontri sustinuti da l'avvenimenti suciali furnisceranu un vantaghju in a prumuzione di l'ecosistema di R&D è innuvazione di u nostru paese.

UNA MISSIONE PRESTIGIOSA IN TURCHIA

TÜBİTAK, chì serà u presidente di a rete di 47 membri è u presidente di l'Associazione EUREKA, assumerà responsabilità è obbligazioni impurtanti cù questu compitu, è purterà ancu un seriu prestigiu à u nostru paese. Esse in cumunicazione constante cù altri paesi è esse capace di dirige l'attività di EUREKA secondu e priorità strategiche di u paese presidente in TÜBİTAK Coordination sò trà i vantaghji più impurtanti.

Cum'è unu di i membri fundatori è attivi di EUREKA, chì hè una piattaforma di punta in u so campu cù e so caratteristiche basi, benefici significativi sò ottenuti da e opportunità di cooperazione furnite da a piattaforma à u livellu glubale. Grazie à l'arnesi di supportu chì furniscenu l'uppurtunità di cooperà cù i paesi non membri è ancu 47 paesi membri, è strutture di chjama flexible chì ponu esse furmatu da piglià rapidamente pusizioni secondu e priorità di l'industria è di i paesi, a cooperazione industriale internaziunale pò esse creatu rapidamente nantu à prublemi tecnologichi attuali.

À propositu di EUREKA

EUREKA hè cunnisciuta cum'è una piattaforma di cooperazione internaziunale impurtante stabilita per incuragisce a ricerca è u sviluppu di tecnulugii avanzati, prudutti, prucessi è servizii chì aumenteranu a cumpetitività di l'istituzioni industriali è di ricerca in i paesi europei in i mercati mundiali, è per incuragisce a creazione è l'esekzione. di prughjetti cumuni trà i paesi.

EUREKA hè stata fundata in u 1985 da 18 paesi europei, cumprese Turchia, è a Cummissione UE. Cù l'aumentu di l'impattu è di e funziunalità di a reta EUREKA cù u tempu, u numeru di i membri hà aumentatu à 47 cù l'inclusione di paesi fora di l'Europa cum'è Canada, Corea di u Sud, Sudafrica è Singapore.

Turchia hà servitu cum'è u presidente di l'EUREKA per dui mandati, trà 1998-1999 è 2012-2013.

ATTIVITÀ DI TURCHIA IN U SCOPE DI EUREKA

Operante attivamente in EUREKA dapoi u 1985, Turchia hè diventata u 2008u paese cù u più altu numeru di partenarii di prughjettu, cù 2021 pruposte di prughjettu cù i partenarii turchi trà 959-11. Questi prughjetti sò valutati, finanziati è monitorati da TUBITAK.

U nostru paese hè rapprisintatu in EUREKA cù a pusizione di Eureka High Level Representative (HLR) cù l'assignazione fatta da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*