Pruduzzione di prova hà iniziatu in a fabbrica di trasfurmazioni di latte Bayındır

Pruduzzione di Pruduzzione Cuminciò à Bayindir Milk Processing Factory
Pruduzzione di prova hà iniziatu in a fabbrica di trasfurmazioni di latte Bayındır

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà iniziatu a pruduzzione di prova in a fabbrica di trasfurmazioni di latte Bayındır, a fundazione di a quale hè stata stabilita da u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu. Dichjarà chì sò cuntenti di rializà una facilità cusì impurtante in nome di u publicu in cunfurmità cù a visione di "Un altru Agriculture hè Possibile", u presidente Soyer hà dettu: "U nostru scopu ùn hè micca di fà ingressu cummerciale, ma di fà a pruduzzione sustinibili".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerBayındır Milk Processing Factory, induve u latte prelevatu da l'agricultori serà trasfurmatu è offertu à a vendita sottu a marca "İzmirli", hà iniziatu a produzzione di prova in u scopu di u prughjettu Mera İzmir, chì hè stata iniziata in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè Possibile". Ministru Tunç SoyerSi n'andò à a stallazione per esaminà l'attività di a fabbrica, chì a fundazione hè stata stabilita da u presidente di u Partitu Populare Republicanu, Kemal Kılıçdaroğlu. U presidente Soyer, IzTarm A.S. Hà esaminatu u stabilimentu gigante equipatu di l'ultime macchine di produzzione di tecnulugia cù u so General Manager Murat Onkardeşler. U presidente Soyer, chì hà visitatu l'unità di pruduzzione è hà ricevutu informazioni una per una, hà iniziatu a produzzione di prova.

"Ùn vedemu micca u publicu investisce in a produzzione agricula"

Facendu una valutazione dopu a visita di a fabbrica, u presidente Soyer hà dettu: "Questu hè un investimentu chì supera circa 200 milioni di lire. Di sicuru, ùn hè micca qualcosa chì pò esse spressione solu in numeri. Darà un soffiu d'aria fresca à i nostri pruduttori di u rughjone, rinfurzà e cuuperative è dà un sustegnu tremendu à l'agricultura. Oghje, ùn vedemu micca u publicu invistisce in a produzzione agricula in Turchia. Ùn vedemu micca un investimentu di produzzione fattu da u publicu. Per a prima volta, İzmir face un investimentu di questa scala, basatu annantu à u mottu di Mustafa Kemal Atatürk "ogni fabbrica hè una fortezza". Semu fieri di questu ", disse.

"Asperemu u mumentu di l'apertura cun grande fierezza"

Dichjarà chì u latti pigliatu da l'agricultore serà pruduttu in standard internaziunali è apertu à u mercatu mundiale cù a marca "İzmirli", u presidente Soyer hà dettu: "Hè qualcosa chì avemu sunniatu per parechji anni. U latti cullatu in tutta a Regione Egea duvia esse mandatu à e facilità fora di a cità per esse imballatu da cumpagnie UHT. Avà ci hè una facilità per imballà u latti pruduttu da u pruduttori. Pruduceremu un gran numaru di sottoprodotti. Pruduceremu parechji prudutti da a mozzarella à u furmagliu gruyère, da u ghjacciu à u iogurtu. Una facilità straordinariamente grande pruducerà prudutti straordinariamente belli. Tutti seranu liberati sottu a marca İzmirli. 128 staffi travagliaranu. Eccu l'ultime macchine tecnulugia da Finlandia, Italia. Tutti sò pronti per a produzzione ", disse.

"Produzzione sustinibili, micca ingressu cummerciale"

Enfatizendu chì u pruduttori hè lasciatu à u so destinu, u sindaco Soyer cuntinueghja e so parolle cusì : « Avà i paesi si sviutanu, i ghjovani cercanu un impiegu fora. Parechji si uniscenu à l'esercitu di i disoccupati. Sfortunatamente, a produzzione hè interrotta. Tuttu ciò chì avete in manu va à fertilizzanti è diesel. Cù sta facilità, i costi di produzzione seranu ancu ridotti. I costi di spedizione seranu abbassati. Siccomu a nostra municipalità ùn hè micca una urganizazione cummerciale, u nostru scopu hè di rende a produzzione sustinibili piuttostu chè di generà ingressu cummerciale. Dunque, serà un stabilimentu induve tutti prufittàranu ".

U latti agriculu serà apertu à u mondu cun İzmirli

Circa 100 milioni di litri di latte seranu trasfurmati annu, di i quali 10 milioni di litri seranu latti di pecura, capra è bufala, in a Fabbrica di Trattamentu di Latte, chì hè stata stabilita in Bayındır è hà una capacità di trasfurmazioni di latte ogni ghjornu di 35 tunnellate. Qualchidunu di u latti per esse acquistatu da l'agricultore serà consegnatu à i citadini cù u prughjettu "Agnellu di Latte" di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Lattine di latte UHT, bustine di latte UHT, vetru di latte pastorizatu, mozzarella di Izmir, burrata, feta, feta, cheddar, knit, tongue, tulum, kashkaval/gruyere cheese, ice cream, cream, burro è yogurt è simili sò pruduciutu in a fabbrica sarà riunitu cù i cunsumatori domestici è stranieri cù a so marca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*