4 Opere da Beyaz Kartal à Driver Nebahat Publicate in İBB Publications

Da White Eagle à Sofor Nebahate Book
4 Opere da Beyaz Kartal à Driver Nebahat Publicate in İBB Publications

İBB hà salutatu u primu mese di l'annu novu cù quattru opere. U travagliu, in quale quelli chì avianu da stabilisce in Turchia senza sapè turcu o in Grecia senza sapè grecu eranu eroi, scontra cù i lettori. In u travagliu chjamatu White Eagle Polonezköy, principia cù u stabilimentu di u paese è a storia di u Prìncipe Polacco chì hè in esiliu. Istanbul in Street Arts esamina Istanbul cun un focusu nantu à u sonu, u culore è u muvimentu. Offre una festa visuale à u lettore. In u so travagliu, Istanbul Passing Through It, trasmette u prugressu chì Istanbul hà sperimentatu in u trasportu cù storie chì sò state in filmi è canzoni finu à avà.

İBB cuntinueghja à preparà travaglii accademichi nantu à Istanbul cù u so forte staffu è esperti in i so campi. In u 100 anniversariu di u scambiu di pupulazione trà Turchia è Grecia, cum'è hè cunnisciutu, un travagliu preziosu hè statu riunitu cù i lettori. Scrittu cù una spressione puetica, u libru White Eagle Polonezköy in Istanbul presenta ancu à i lettori infurmazioni sorprendenti nantu à quale hà ospitatu in a storia. U libru Istanbul in the Street Arts, chì esamina l'arti di strada di Istanbul cun un focusu nantu à u sonu, u culore è u muvimentu, è l'opere d'Istanbul cun Passionate Fill, hà pigliatu i so posti nantu à i scaffali.

SCAMBIO IN 100 ANNIVERSARI

U libru Scambiu in u so 100th Anniversary, chì tratta di u scambiu in a so dimensione scientifica è umana, descrive u spustamentu di quasi un milione è mezu di persone cù u "Accordu di scambiu" firmatu da i dui paesi u 30 di ghjennaghju di u 1923, ghjustu. prima di u Trattatu di Losanna. U cuncettu chì conta u prucessu di migrazione più sfarente in Anatolia, chì hà vistu centinaie di storie di migrazione, hè chjamatu Scambio Turchi. Da u latu grecu, u scambiu di pupulazioni turco-grecu, cunnisciutu com'è "Antalagi", hè statu scrittu in tutti l'aspetti. U travagliu, induve scuntrà i ricordi di e persone scambiate chì avianu da vene in a so nova patria in cundizioni malsane, soprattuttu da navi è treni, è e storie di i so parenti chì anu persu nantu à a strada, hè statu scrittu da u forte staffu di Edizione IMM.

AIGLA BIANCA POLONEZKOY

Polonezköy, unu di i quartieri di u distrittu di Beykoz, situatu in u latu anatolianu di u nordu di Istanbul, hè unu di i lochi chì ùn perde micca a so bellezza naturale. Fundatu in u 1842 da l'ordine di u prìncipe pulaccu in esiliu Adam Czartoryski è cù u permessu di l'Imperu Ottumanu, u paese hè cunnisciutu dapoi u simbulu di l'amicizia trà Pulonia è Turchia. E tradizioni cuntinueghjanu cù u Polonezköy Cherry Festival, tenutu in l'estiu è assistitu da gruppi di ballu folk da Pulonia. U libru White Eagle Polonezköy in Istanbul, chì domina u quartiere induve ci sò strutture di alloghju è spazii per caminari, da u passatu à u presente, hà pigliatu u so postu nantu à i scaffali cù l'espressione puetica di Akgün Akova.

ISTANBUL IN STREET ARTS

travagliu; Descrive Istanbul da tutti l'aspetti, una sfilata di "persone di strada" chì i so numeri, varietà, culori, è qualchì volta spettaculi strani sò in crescita. In i carrughji di l'Istambul vechja, organze, musicisti, artighjani mobili, pupazzi, orsi, cantanti, chì camminanu in i so costumi chì sò diventati i so marchi; U travagliu, chì parla di l'attori di u teatru chì alzanu a so voce cù i pezzi in i piazze, davanti à e fabbriche è in i zoni di greva, hè statu publicatu da İBB Publications sottu a cunsulenza di Gökhan Akçura.

IN TUTTA ISTANBUL

A storia di i minibus, i primi esempii di quale sò stati vistu versu a fine di l'anni 1920, è a so età d'oru trà l'anni 1950 è 1980, hè stata scritta. Mentre trasmette u prugressu di Istanbul in u trasportu da diverse prospettive di volta in volta, u travagliu presenta ancu a narrativa nostalgica di cumu i taxi è i minibus sò u sughjettu di filmi è canzoni. Da a canzone "Come on Nebahat Abla" à i stori imbottiti in i filmi, u travagliu, chì hè vistu da parechji anguli, hà pigliatu u so postu nantu à i scaffali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*