Abdulhamid Han Street hà apertu à u trafficu

A strada Abdulhamid Han hè stata aperta à u trafficu
Abdulhamid Han Street hà apertu à u trafficu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì tutte e tappe di l'Avenue Abdülhamid Han di 14,5 chilometri, chì cunnetta Beyhekim Street è Beyşehir Ring Road, sò state finite è aperte à u trafficu. U presidente Altay hà dettu: "Semu felici di purtà una di e strade più lunghe di Konya, chì cunnetta l'Hospital Beyhekim è a Facultà Medica Meram, à a nostra cità. Bona furtuna à a nostra cità ". disse.

A Municipalità Metropolitana di Konya hà finitu è ​​apertu l'Avenue Abdülhamid Han, lunga 14,5 chilometri, chì hà realizatu in trè tappe.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì cuntinueghjanu à apre novi strade è implementanu regulazioni impurtanti per facilità u trafficu in u centru di a cità.

Nutendu chì l'Abdülhamid Han Avenue di 14,5 chilometri, chì anu purtatu à a cità in questu cuntestu, cunnetta Beyşehir Ring Road è Beyhekim Avenue, u sindaco Altay hà dettu: "Dopu à e prime duie tappe chì avemu messu in serviziu prima, avemu finitu a terza. palcuscenicu è l'hà apertu à u serviziu di i nostri citadini. Cusì, avemu cunnessu Meram Medical Faculty Hospital è Beyhekim Hospital, Selçuk University Faculty of Medicine è u stadiu senza interruzzione. In u scopu di l'opere, avemu ancu custruitu un ponte di cunnessione sopra u Canale Keçili. U nostru Konya hà guadagnatu una strada assai impurtante chì unisce Seljuks è Meram. Emerge un assi impurtante chì darà un soffiu d'aria fresca à a densità di trafficu nantu à Abdülhamid Han Street è Istanbul Road. Semu felici di purtà una di e strade più lunghe di Konya à a nostra cità cù a so strada di bicicletta, i marciapieli, l'asfaltu medianu è di qualità. Vogliu u megliu per a nostra cità ". disse.

U presidente Altay hà aghjustatu chì Abdülhamid Han Street, chì aghjunghjenu valore à Konya, custa 269 milioni 500 mila lire cù tutte e so tappe cumprese l'espropriazione è l'infrastruttura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*