A putenza è l'efficienza di Turchia aumentanu in u cummerciu marittimu

A putenza è l'efficienza di Turchia aumentanu in u cummerciu marittimu
A putenza è l'efficienza di Turchia aumentanu in u cummerciu marittimu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu, enfatizendu chì u putere è l'efficienza di Turchia in u cummerciu marittimu hè aumentatu cù l'investimenti è i regolamenti, "A nostra flotta di navi turca hè aumentata è a so capacità hà righjuntu 41 milioni di tunnellate DWT (DWT). Cusì, u nostru paese hè diventatu u 14u paese cù a più grande flotta di navi in ​​u mondu.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à u settore marittimu. Nutendu chì l'investimenti cuntinueghjanu rapidamente in u settore marittimu, cum'è in ogni modu di trasportu, è chì sò fieri di riceve u ritornu di questi investimenti, Karaismailoğlu hà dettu: Bayraklı flotta di a Marina Mercantile; U nostru Ministeriu hà rientratu in una tendenza di crescita dopu à u 2020, cù u travagliu cumunu di i pruprietarii è l'operatori di navi. A flotta di spedizione turca, chì era 2021 milioni 5 mila DWT in 761, hà aumentatu da 2022 mila 687 DWT da u 777 è hà righjuntu 6 milioni 449 DWT. U nostru numeru di navi hà righjuntu 413. In u 100 anniversariu di a nostra Republica, continueremu à cresce ancu di più continuendu sta tendenza crescente ".

Sottulineendu chì u più altu aumentu di u numeru di navi è di u tunnellu in i tipi di navi hè vistu in i cisterna chimica, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u tunnellu di cisterna chimica turca hà aumentatu di 290 mila 632 DWT.

A NOSTRA FLOTTA TURCA ARRIVA A 41 MILIONI DWT

Karaismailoğlu hà dettu: "A fine di u 2021, a nostra flotta mercantile marittima turca era in u 31u rangu cù circa 15 milioni di DWT", è hà sottolineatu chì a Turchia hà righjuntu un postu à u 14u rangu cumparatu cù l'annu precedente. Turcu in totale in 2022 Bayraklı Enfatizendu chì a flotta turca è turca hè aumentata di circa 30 per centu nantu à una basa di DWT, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà nutatu chì a flotta superava a so capacità di trasportu di 41 milioni di DWT. Karaismailoğlu hà dettu: "Semu cuntenti chì u tunnellu di navi chì volavanu a nostra bandiera hè aumentatu. U nostru travagliu cuntinueghja senza sdegnu in u Seculu di Turchia, cum'è in l'anni precedenti. Cuntinueremu à travaglià senza stanca per elevà u nostru paese, chì hè circundatu di mari da trè lati, à i primi ranghi di u settore marittimu cù l'investimenti chì facemu. Facemu passi micca solu pensendu à l'oghje, ma ancu pensendu à u nostru avvene. Cù questi passi chì avemu fattu, u cummerciu di u nostru paese si svilupperà, è l'esportazioni batteranu novi record cù novi impieghi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*