Trend of 2023 Hybrid Lives

Flour Trend Hybrid Lives
Trend of 2023 Hybrid Lives

A cumpagnia di securità digitale ESET hà valutatu a vita di l'affari è di l'intrattenimentu, chì hà cuminciatu à scorri in u mondu virtuale, da a perspettiva di a cibersecurità. Avemu passatu à una nova dimensione in u travagliu, a socializazione è i ghjoculi cù l'applicazioni supportate da nuvola in e nostre mani è in i nostri dispositi di sacchetta. L'utilizatori ùn sò micca solu spettatori passivi in ​​una reta di ambienti virtuali, ma participanti attivi chì creanu e so comunità è formanu l'altri. Hè quasi impussibule di scappà di sta vita hibrida. Allora forse ci hè solu una opzione, è questu hè di luttà cun cura ma cun cura.

Cù a pandemia, parechje persone è istituzioni anu da cumpensà e perdite sperimentate perchè anu rinunciatu à e cundizioni di travagliu in l'ambiente fisicu. A transizione virtuale hà iniziatu cum'è l'individui è l'istituzioni tornanu à suluzioni di cunnessione pruvati è pruvati, cum'è Microsoft Teams, Slack è Zoom, chì combina ricche funzioni di cumunicazione cù supportu è strumenti di produtividade. Inseme cù Skype è Skype for Business, eranu tutti l'imprese ben cunnisciute prima di a nostra "nova normale"; in ogni modu, a transizione à u travagliu hibridu, l'educazione è u ghjocu hà aumentatu a popularità di sti plataformi. L'accessu spartutu è i fugliali spartuti, i prucessi di cummerciale paralleli, a messageria immediata è più servizii cum'è suluzioni basate in nuvola sò diventati facilmente accessibili. Ma ci hè ancu l'altra parte di a munita.

Tuttu ciò chì diventa assai populari attrae ancu attaccanti. Questu hè ancu applicà à e soluzioni basate in nuvola. L'attacchi cibernetici basati in nuvola rapprisentanu u 2020 per centu di tutti i ciberattacchi in 20. Cumu a popularità di i servizii basati in nuvola ùn diminuite micca, l'interessu di l'attaccanti ùn sparisce micca.

Lanciatu in 2017, Microsoft Teams hè attualmente l'app è u strumentu di cumunicazione Microsoft chì cresce più rapidamente. L'utilizatori di e squadre annuali anu aumentatu di quasi duie carte in 2020 è 2021, cù 2022 milioni d'utilizatori in 270. A maiò parte di l'utilizatori in quistione sò persone in a fascia d'età di 35-54 anni di età di travagliu. Ancu s'ellu hè pensatu per scopi cummerciale, Teams, chì hè a scelta di a maiò parte di a ghjente, hè oghji largamente utilizatu per scopi educativi è ghjucà un rolu in a vita privata di e persone. Ancu Microsoft Contact si distingue cum'è una opzione còmoda trà l'applicazioni di cumunicazione, porta ancu alcuni risichi. In u 2021, una vulnerabilità hè stata scuperta in Teams chì hà permessu à l'internu di arrubbari e-mail, missaghji di Teams, è fugliali OneDrive è SharePoint. Più recentemente, in Aostu 2022, un risicu post-attaccu emerge da Teams chì priservà i tokens d'accessu nantu à u discu in testu chjaru. Rischi cum'è questu significanu chì e soluzioni basate in nuvola sò più vulnerabili cà e soluzioni in u locu è dunque bisognu di una strata dedicata di prutezzione basata in nuvola.

Un'altra soluzione di videoconferenza basata in nuvola chì hè diventata populari in l'ultimi anni hè Zoom. Questa piattaforma di software Peer-to-Peer (P2P) hè esplosa durante a pandemia mentre a ghjente hà cuminciatu à travaglià, socializà è participà à l'avvenimenti in linea. L'usu generalizatu di Zoom hà di sicuru attiratu l'attenzione di parechje persone maliziusi. A piattaforma hà sperimentatu parechje violazioni di dati dapoi u 2020. In i primi tempi di a pandemia, più di 500 milioni di nomi d'utilizatore è password sò stati filtrati in Zoom.

In listessu modu, l'app di produtividade Slack hè stata vittima di u so successu, dicendu di riduce a necessità di email da 32 per centu è riunioni da 27 per centu. Sta piattaforma di messageria istantanea permette à l'utilizatori di fà e chjama di voce è video. sohbetper fà è speciale sohbetPermette di pubblicà i missaghji è i schedarii media, sia in e social media sia in parte di una cumunità (spaziu di travagliu). Slack porta ancu vulnerabilità di sicurezza è risichi per l'utilizatori. Una nova vulnerabilità hè stata signalata in 2019. In questu attaccu, l'attaccanti sfruttavanu una vulnerabilità in l'app Slack Desktop per Windows per rimpiazzà u locu di scaricamentu di i fugliali mandati nantu à un canale Slack, installendu malware nantu à quelli fugliali è rubendu. Unu di i svantaghji più prominenti di Slack hè a so funzione di a cumunità aperta, chì permette à i grandi gruppi di cunnette cù l'altri. Cum'è l'email, Slack hè diventatu un trasportatore eccellente per attacchi di phishing è spam.

U locu di travagliu hibridu in quale campemu hà u putere di trasfurmà. Ciò chì hà cuminciatu cum'è l'applicazioni cummerciale si trasformò in piattaforme di cumunicazione suciale, aprendu un novu canali per i risichi di sicurità è di privacy. Cù a transizione di l'imprese à u campu suciale, i servizii nantu à queste piattaforme sò rimpiazzati da altri servizii. Ma ùn sò micca solu in questu compitu. Custituiscenu una forza in e piattaforme chì cambianu. L'applicazioni di cumunicazione populari cum'è Facebook, Telegram è Bumble custituiscenu una altra forza. Ancu s'ellu sò basamenti appricazzioni suciale media, anu ancu u putere di trasfurmà. Quessi pareanu esse stati riprogettati per l'utilizatori corporativi è portanu cun elli u successu è novi risichi cibernetici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*