Sò Aduttati Arburi Saplings chì Respiraranu In Bornova

Sò Aduttati Arburi Saplings chì Respiraranu In Bornova
Sò Aduttati Arburi Saplings chì Respiraranu In Bornova

A municipalità di Bornova, chì aumenta a quantità di spaziu verde per capita ghjornu per ghjornu, adopra ancu i pianti d'arburu chì saranu un soffiu d'aria fresca per Bornova.

In particulare in i travaglii realizati in terreni vioti, i residenti di Bornova scrivenu i so nomi nantu à l'arburi purtati da a municipalità è i pianta. Bornova Mayor Dr. Mustafa İduğ hà riunitu cù a ghjente di Bornova à a piantazione di sapling in Evka 4 District. U sindaco İduğ, chì hà ancu piantatu i pianti d'alivi in ​​u so nome, hà dettu: "I pianti chì avemu piantatu quì oghje cresceranu è campanu per seculi, cum'è a nostra Republica. "U nostru duvere, inseme cù u nostru populu, hè di mantene in vita è prutegge", disse.

In u scopu di u studiu realizatu in Evka 4 District, un sondaghju hè statu prima realizatu nantu à i residenti di u distrittu. E squadre di u Centru di Comunicazione di a Municipalità di Bornova andavanu porta à porta è ricevevanu l'opinioni di i citadini. Hà dumandatu quale arburi cum'è l'alivu, l'amandulu, l'acacia è u pinu li piacerebbe esse piantati in i lochi vioti vicinu à e so case. Iddu identificò quelli chì vulianu piglià cura di l'arburi ch'elli scelsanu, piantà è cura di elli.

Quasi 200 alivi scontranu cù a terra

U sindaco Mustafa İduğ, chì hà assistitu à l'avvenimentu induve quasi 200 piantini d'alivi si scontranu cù a terra, hà dettu: "L'alivi sò arburi chì campanu da 1300 à 1400 anni. Oghje, avemu piantatu quasi 200 saplings quì cù a ghjente di Bornova. I prupietari di sti saplings sò di novu i nostri citadini. Faranu u mantenimentu stessu è ancu a piantazione. Dopu à noi, a nostra ghjuventù è i zitelli erediteranu sti arburi. U nostru scopu hè di lascià un Bornova più verde à i nostri figlioli chì custruiscenu u nostru avvene. "In questu sensu, continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per purtà novi spazii verdi in u nostru distrittu", disse.

Grazie da u capu

U capu di quartiere Evka 4, Süleyman Ferah, hà ringraziatu u sindaco İduğ in nome di u so quartiere è hà dettu: "Un saccu di travagliu hè fattu da a nostra municipalità per u nostru quartiere. U primu travagliu di 2023 era a piantazione di saplings. "A nostra municipalità implementerà ancu prughjetti cum'è una sala di matrimoniu, una casa di condolenze è un centru di attività per i zitelli in u nostru quartieru questu annu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*