Supportu vitaminicu per i ghjovani chì si preparanu per l'esami finali in Bursa

Supportu vitaminicu per i ghjovani chì si preparanu per l'esami finali in Bursa
Supportu vitaminicu per i ghjovani chì si preparanu per l'esami finali in Bursa

In u Centru di Ghjuventù Görükle di a Municipalità Metropolitana di Bursa, un sustegnu di vitamina C hè statu furnitu à "i ghjovani chì si preparanu per l'esami finali". U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì hà riunitu cù i studienti chì si preparanu per a finale, hà offrittu i frutti à i ghjovani cù e so mani è li hà desideratu successu in l'esami.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì offre à i ghjovani l'uppurtunità di studià in un ambiente còmode è sicuru cù centri di ghjuventù, caffè è biblioteche di a nazione, hà furnitu un serviziu ininterrottu 7 ore trà 20-24 ghjennaghju in i Centri di Ghjuventù Görükle è Gemlik per via di l'esami finali. In più di l'internet gratuitu, l'offerte di tè è caffè, è u serviziu di zuppa calda ogni sera, u supplementu di vitamina C hè statu ancu furnitu à i studienti in u Centru di Ghjuventù Görükle, chì hè assai preferitu da i ghjovani chì si preparanu per l'esami. Durante u periodu d'esame, i pacchetti di frutti sò stati distribuiti à i studienti universitari in u campus di l'Università Tecnica di Bursa è i centri di ghjuventù. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ancu visitatu u Centru di Ghjuventù Görükle l'ultima sera di l'esami è scontru cù i studienti. U presidente Aktaş, chì hà distribuitu pacchetti di frutti cù e so mani, poi scontru cù i ghjovani. sohbet hà fattu.

periodu stressanti

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì ellu hà ancu passatu sti tempi è hà dettu chì e settimane d'esame sò un periodu stressante per i studienti universitari. Esprimendu chì anu preparatu ambienti còmode per i ghjovani à studià cù e biblioteche, i centri di ghjuventù è i caffè naziunali chì anu apertu, u presidente Aktaş hà dettu: "In particulare durante stu periodu d'esame, avemu offrittu frutti à i nostri ghjovani in modu chì ponu esse resistenti à l'epidemie di gripe. Semu sempre cù i nostri ghjovani, da l'opportunità di trasportu affordabbli à i sconti in e bollette d'acqua, da e serate morali à i viaghji culturali. Vulemu à tutti i nostri ghjovani fratelli successu in i so esami. U nostru scopu hè di fà Bursa, induve campanu, più bella, è di permette di passà a so educazione in un ambiente più sanu è di qualità superiore. Tuttu u nostru travagliu hè per questu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*