Mars Logistics Cuntinueghja a so Crescita Sostenibile

Mars Logistics Cuntinueghja a so Crescita Sostenibile
Mars Logistics Cuntinueghja a so Crescita Sostenibile

Mars Logistics, una di e principali cumpagnie di logistica di Turchia, cuntinueghja a so crescita sustenibile è chjude u 2022 cù un fatturatu di 515 milioni d'euros è una crescita di 29% nantu à una basa di euro. Stabbilita in u 1989, Mars Logistics offre tutti i servizii di logistica à i so clienti in modu integratu, cù 2344 impiegati, 38 filiali è magazzini in totale in casa è à l'esteru.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Mars Logistics, Garip Sahillioğlu, hà dichjaratu chì chjuderanu l'annu 2022 cù un fatturatu di 515 milioni d'euros è una crescita di 29%, è hà dettu:

"Avemu destinatu à una crescita di 2022% in 10, è à a fine di l'annu, avemu ottenutu una crescita sopra u nostru scopu cù 29%. U nostru scopu in 2023 hè una crescita di 12% ".

Dichjarà chì furnenu serviziu à circa 500 cumpagnie in tutti i settori, cumprese circa 2.000 cumpagnie in u settore di l'automobile è 8.000 cumpagnie in u settore tessili, Sahillioğlu hà dichjaratu chì e so strategie di crescita domestica è internaziunale continuanu.

"L'investimenti continueranu in 2023"

Mars Logistics, chì hè una di e flotte più ghjovani è più grandi in Turchia, cù una flotta di 4.000 veiculi autonomi, esegue trasportu stradale cumpletu / parziale d'importazione è d'esportazione per i settori chjave di u cummerciu esteru, in particulare l'automobile, tessili, retail, custruzzione. , cusmetichi è energia. continuerà à investisce in a flotta. In più di l'investimentu di a flotta di 2023 milioni d'euros chì hà fattu l'annu passatu, a cumpagnia pensa à investisce circa 60 milioni d'euros in 2023.

Incorporandu 2022 vagoni autònimi in 90, Mars Logistics hè a prima cumpagnia di esportà in Europa cù i vagoni di u so pruprietariu pruduciuti è registrati in Turchia cù questu investimentu. Dichjarà chì anu u scopu di aumentà u numeru di vagoni autonomi à 2023 in 180, Sahillioğlu hà dettu, Halkalı - Ellu disse chì aumenteranu u numeru di servizii di treni settimanali trà l'Europa à 42 è pensanu à aghjunghje novi rotte per u trasportu ferroviariu.

"Focus nantu à a "sostenibilità"

Dicendu, "Avemu impeditu l'emissione di 61% di risparmiu di emissioni cumparatu cù l'annu precedente è l'emissione equivalente di 1.6 milioni d'arburi, grazia à i nostri investimenti in modi di trasportu sostenibili è i nostri trasporti intermodali è ferroviari", Sahillioğlu hà sottolineatu chì i studii di logistica verde è i studii di sustenibilità continuanu.

In riferimentu à u prughjettu di a Centrale Solare di u Tettu di u Centru Logisticu Hadımköy, Sahillioğlu hà dettu: "A sustenibilità hè unu di i prublemi chì ci focalizemu più. Agiscemu cù un approcciu cummerciale chì rispettu a natura, sia in i modi di trasportu sia in ogni campu di l'impresa. In questu cuntestu, fora di l'attività di gestione di i rifiuti, a cugliera di l'acqua di piovana è i portali di l'uffiziu senza documenti, avemu pruduciutu più energia cà l'energia cunsumata da tutte e strutture domestiche di Marte cù u nostru prughjettu SPP Hadımköy Logistics Center Roof Top, chì avemu implementatu in l'anni passati. In questu modu, cù l'electricità prodotta; Avemu salvatu 2021 tunnellate di CO1.472e in 2 è 2022 tunnellate di CO1,516e in 2 ", disse.

Dichjarà chì anu publicatu u Manifestu di Sostenibilità Corporativa in 2022, Sahillioğlu hà dettu chì u so travagliu è l'investimenti in energia rinnuvevuli cuntinueghjanu in 2023 è dopu, è chì u numeru di clienti per i quali calculanu è raportanu regularmente l'emissioni di carbonu hè aumentatu di 70% cumparatu cù u annu precedente.

In u 2023, Mars hà da passà à l'equipaggiu di custruzzione di emissioni nette à zero in i so magazzini di logistica, grazia à l'energia rinnuvevule prodotta cù e macchine di custruzzione di batterie di lithium-ion è l'equipaggiu elettricu, chì sò rinnuvati in u scopu di u "Prughjettu di Renovazione di l'equipaggiu di travagliu". A cumpagnia, chì pubblicà ancu u so Rapportu di Sostenibilità quist'annu, riceverà ancu u certificatu ISO 50001 Energy Management System.

Dichjarà chì anu apertu l'uffiziu di Technopark in 2022 per espansione ulteriormente e so attività di R&D, Sahillioğlu hà enfatizatu chì aumenteranu i prugrammi è i prughjetti chì pruduceranu in 2023.

"Aumentu di u 32% in u numeru di l'impiegati"

Aumentendu u numeru di i so impiegati da 2022% in 32, Mars Logistics pensa à aumentà stu numeru di 2023% in 10. In più di u sistema di travagliu hibridu chì hà iniziatu in 2020, u sistema di travagliu orientatu à l'omu di Mars Logistics, chì hà ancu attivatu u mudellu di travagliu flessibile in 2022 per assicurà l'equilibriu di u travagliu è a vita privata di l'impiegati, continuerà in 2023.

"Cù l'Academia di Driver, i camionisti di u futuru cuntinueghjanu à cresce in Marte"

In u 2021, 2022 persone anu assistitu à l'Academia Mars Driver, chì hè stata lanciata in u 149 è hè aperta à i ghjovani chì anu interessatu à a professione di camionista ma ùn anu micca a furmazione è i documenti necessarii. L'Accademia continuarà in 2023. Sahillioğlu hà dettu: "Continuemu à favurizà l'ugualità di genere in l'Accademia di guida di Mars, cum'è in tutte e zone di Marte, è includemu tutti i candidati, maschili è femini, à a nostra accademia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*