U Ministru Kirişci hà accoltu u pastore Burning Voice Tarık Kara in u so Uffiziu

U Ministru Kirisci Burned Voice Coban Tarik Karayi ospitatu
U Ministru Kirişci hà accoltu u pastore Burning Voice Tarık Kara in u so Uffiziu

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà accoltu Tarık Kara, un agricultore di Sivas, chì hà ricevutu grandi acclamazioni nantu à e social media cù i canti populari chì cantava mentre pasceva i so animali.

I canti populari chì Kara, chì face produzzione di erbe è animali in l'affari di famiglia in u paese di Güneş di u distrittu di Gürün di Sivas, cantava cù una voce ardente mentre pasceva i so animali, attrae una grande attenzione nantu à e social media.

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Kirişci hà accoltu Kara, chì hè maritatu è hà dui figlioli (35), chì vene da una famiglia chì hè stata pastori per sette generazioni, in u so uffiziu per un tempu. sohbet hà fattu.

Kirişci, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à u so travagliu da u so fratellu è u pastore di voce dolce chì hè impegnatu in l'allevamentu di i picculi bovini è in a pruduzzione di e piante in l'affari di famiglia, hà ricurdatu chì u pastore hè a "professione di u prufeta".

Espristendu chì u pastore hè una professione ereditata da i so antenati è missiavu, Kara è hà parlatu di l'agricultura è di l'allevamentu di l'animali. sohbet U Ministru Kirişci hà dettu chì cum'è un ministeru, seranu sempre quì è sustene l'allevatori abnegati chì si sò dedicati à sta professione.

Tarık Kara, invece, hà dichjaratu ch'elli anu beneficiatu di u sustegnu di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta è hà dichjaratu ch'ellu era felice di fà a so propria attività.

U Ministru Kirişci hà accumpagnatu Kara, chì cantava a canzone folk "Lie World" di Neşet Ertaş, cunnisciuta da u so soprannomu "The Steppe Tender".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*