U presidente Soyer hà visitatu a Camera di l'Agricultura di Bayındır è hà ascoltatu i prublemi di l'agricultori

U presidente Soyer hà visitatu a Camera di l'Agricultura di Bayindir è hà intesu i prublemi di l'agricultori
U presidente Soyer hà visitatu a Camera di l'Agricultura di Bayındır è hà ascoltatu i prublemi di l'agricultori

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyervisitò a Camera di Agricultura di Bayındır è ascoltò i prublemi di i agricultori. U presidente Soyer hà dettu chì u sustegnu à u pruduttori hà da cuntinuà è hà dettu: "Avemu luttatu finu à fà u paisanu u maestru di a nazione di novu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà visitatu a Camera di Agricultura di Bayındır è scontru cù agricultori di Bayındır. U presidente di a Camera di Agricultura di Bayındır Mümtaz Almışlar è u presidente accoltu da a gestione di a camera Tunç Soyer, cù l'agricultori sohbet hà fattu.
Ascoltendu i prublemi sperimentati da u settore agriculu per via di a crisa ecunomica, u presidente Soyer hà dettu: "I nostri antenati anu pruduciutu i più belli culturi in u mondu per centu anni in questi terreni fertili. Ùn anu mai pensatu à cumu insignà à i zitelli. U valore di stu pruduttu hè settanta. Avà nunda hè abbastanza. Sta terra hà persu a so fertilità ? Chì hè accadutu chì avemu ghjuntu à questu? Nimu ùn merita questu. Mustafa Kemal Atatürk hà dettu: "U paisanu hè u maestru di a nazione". Se un paese ùn hà micca una ecunumia autosufficiente, quellu paese serà poviru. Hè per quessa chì avemu da stabilisce una ecunumia autosufficiente ", disse.

"Faremu di novu u paisanu u maestru di a nazione"

Dichjarà chì continuanu à sustene l'agricultore cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Lutteremu finu à fà u paisanu u maestru di a nazione di novu in questu paese. Per quessa, ci vole à esse in sulidarità. Ùn avemu micca meritatu sta miseria. Ùn capiscu micca cumu e persone chì anu purtatu sta situazione venenu sempre in publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*