L'obiettivu di l'esportazione 2023 di i minatori di l'Egeu hè di 1 miliardi 400 milioni di dollari

L'obiettivu di l'esportazione di i minatori di l'Egeu hè miliardi di milioni di dollari
L'obiettivu di l'esportazione 2023 di i minatori di l'Egeu hè di 1 miliardi 400 milioni di dollari

I minatori di l'Egeu, u capimachja in l'esportazioni di pietra naturale in Turchia, anu lasciatu un aumentu di l'exportazione successu l'annu passatu. L'Associazione di Esportatori di Mine Egee hà annunziatu chì anu u scopu di esportà 2023 miliardi di dollari in 15 cù un aumentu di 1,4 per centu.

In riferimentu à u fattu chì 90 di i 77 tipi di mine in u mondu si trovanu in Turchia, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Minerali di l'Egeu, İbrahim Alimoğlu, hà dettu: "0.4 per centu di e riserve minerali metalliche di u mondu, 2.5 per centu di e riserve di materia prima industriale, 1.0 per centu. di riserve di carbone è 0.8 per centu di u putenziale geotermale Avemu esportatu 2020 miliardi di dollari in 4,3, 2021 miliardi di dollari in 6, è 2022 miliardi di dollari in 6,5. In più di l'espurtazioni di 2022 miliardi di dollari in 6,5, postu chì simu un settore chì furnisce materie prime à tutti i settori di l'ecunumia di u paese, avemu creatu un valore di 50 miliardi di dollari inseme cù u mercatu domesticu, cuntribuendu à l'ecunumia di u paese à u ritmu. di 5 per centu di u PIB. Più di 90 per centu di a dimensione ecunomica chì furnimu hè custituita da input domestici, cusì u valore aghjuntu hè lasciatu à u nostru paese. disse.

U presidente Alimoğlu hà dettu: "A nostra Associazione hà fattu esportazioni minerali di 2022 miliardi di dollari cù un aumentu di 11,7 per centu in 1,2. 65% di questa esportazione ($ 770 milioni) hè stata fatta di prudutti di petra naturali. U 78 per centu di e nostre spurtazioni di petra naturale hè custituitu di prudutti di petra naturali trasfurmati, è u 22 per centu hè custituitu di prudutti di petra naturale di bloccu. Aspittemu un aumentu di 2023 per centu in e nostre esportazioni minerali in 15, u nostru scopu hè di ghjunghje à 1 miliardi 400 milioni di dollari. Esperemu chì questu aumentu vene principalmente da materie prime industriali è minerali metallici. L'esportazione di petra più naturale in Turchia hè realizata da l'Associazione Esportatori Minerali Egei. Semu unu di i settori chì facenu i più Prughjetti URGE. In questu modu, purtemu à e nostre cumpagnie a cultura di agisce inseme è raggruppamenti. Avemu cuminciatu u nostru prughjettu UR-GE, chjamatu New Era Natural Stone Marketing and Strategy Development, cù i nostri 3 cumpagnie, u terzu di quale hè stata urganizata da a nostra Associazione, è avemu finitu i studii di analisi di i bisogni di e nostre cumpagnie. In pocu tempu, avemu da principià l'attività di marketing straniera cù queste cumpagnie di novu ". disse.

Enfatizendu chì ci saranu organizzazioni di Delegazione di Cummerciu per l'Inghilterra è u Brasile in ferraghju in u 2023, Alimoğlu hà dettu:

"Kazakistan, Uzbekistan, Messicu, Australia, Corea di u Sud, Vietnam, Cile sò i paesi induve urganizeremu altre organizzazioni di delegazione. À u listessu tempu, a participazione naziunale turca di a "Xiamen Stone Fair 5", chì si terrà in a cità di Xiamen, u più impurtante centru di pruduzzione di petra naturale è u centru cummerciale di a Cina, u 8-2023 di ghjugnu, serà urganizata da a nostra Associazione di Esportatori di Minerali Egei. Cù u nostru prughjettu di u Cunsigliu di u Settore Minerariu, You Are Our Ore, u prugettu di borsa di studiu, i studienti chì riceveranu novi borse di studiu si uniscenu ancu quist'annu. Per aumentà l'esportazione di prudutti di valore aghjuntu, urganizeremu u 4u Cuncorsu di Prughjettu è Disegnu di Pietra Naturale AMORF, chì pensemu chì agisce cum'è un ponte trà l'industria di a petra naturale è i diseggiani.

In u 2022, avemu finitu u nostru prughjettu di l'UE intitulatu "Sviluppu di l'Attività Orientate à a Salute è a Sicurezza in u Travagliu per Prevenzione di l'Accidenti di Travagliu è di Lesioni in u Settore Minerariu di Pietra Naturale", finanziatu da l'Unione Europea è u nostru Ministeru, è realizatu inseme cù l'Ingenieria Minera. Dipartimentu di l'Università Dokuz Eylul. In u scopu di u nostru prughjettu, avemu furnitu furmazioni di Salute è Sicurezza Occupational cù occhiali VR à i patroni, esperti OHS è impiegati di cumpagnie di pietra naturale. Cù questi furmazioni è attelli chì furnimu, avemu u scopu di elevà a salute è a sicurità di u travagliu in u settore di a minera di petra naturale à u livellu di i paesi di l'Unione Europea è di sensibilizà ". disse.

In u 2022, l'esportazioni miniere di a Regione Egea anu aumentatu da 28 per centu à 287 milioni di dollari, Denizli 279 milioni di dollari, Afyonkarahisar 234 milioni di dollari, Aydın à 16 milioni di dollari cù un aumentu di 232 per centu, Muğla à 24 milioni di dollari cù un aumentu di 131 per centu, Manisa 70 milioni di dollari, Balıkesir 7 cù un aumentu di 56 per centu. milioni di dollari, Kütahya hà cuntribuitu 70 milioni di dollari cù un incrementu di 29 per centu, è Uşak hà cuntribuitu 2 mila dollari cù un aumentu di 649 mila 793 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*