Turchia 2023 Target 60 milioni di turisti, 56 miliardi di dollari di redditu

Obiettivu Turisticu Turcu di l'annu Millioni di Turisti Revenutu di miliardi di dollari
Turchia 2023 Target 60 milioni di turisti, 56 miliardi di dollari di redditu

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, in quantu à i dati turistici di Turchia in u 2022, hà dettu: "Turchia hà righjuntu 2022 milioni di turisti è 51.4 miliardi di dollari in entrate in 46.3". disse. Participendu à a cunferenza di stampa tenuta in u Centru Culturale Atatürk (AKM), u Ministru Ersoy hà spartutu dati 2022 è obiettivi 2028 in u turismu.

"A Turchia hà righjuntu 2022 milioni di turisti è $ 51.4 miliardi in entrate in 46.3". Ersoy hà dettu chì u so mira 2023 in u turismu hè 60 milioni di turisti è 56 miliardi di dollari di ingressu, è in 2028 anu scopu di 90 milioni di turisti è 100 miliardi di dollari di ingressu.

Nutendu chì anu creatu novi mercati di focus, u Ministru Ersoy hà dettu: "Ovunque Turkish Airlines vola hè u nostru mercatu di destinazione. Avemu creatu novi mercati di focus in u scopu di a diversificazione di i prudutti. Videremu aumenti assai serii in questi mercati. U primu di questi hè l'USA. Avemu superatu 1 milione di visitatori da l'America questu annu. U nostru scopu l'annu dopu hè di accoglie 1.7 o 1.8 milioni di visitatori. Inoltre, ci focalizeremu in i paesi di l'America di u Sud, Scandinavi, Golfu è Far East. Un altru vantaghju di sti paesi hè chì, postu chì venenu da destinazioni distanti, lascianu più soldi in u redditu per capita chì a so sughjornu mediu hè longu. ", disse.

Indittendu chì Turchia hè di granu u paese di prumuzione più intensu è efficace in u mondu, Ersoy hà dettu: "Avemu ottenutu questu cù a creazione di l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turisticu (TGA). Perchè dopu chì avemu statu stabilitu in 2019, avemu recuperatu rapidamente è avemu fattu una prumuzione assai intensa. Avemu focu annantu à e nostre prumuzioni nantu à i canali televisivi è digitale in più di 200 paesi. Cusì, i nostri prudutti turistici è destinazioni diventeranu i marchi più cunnisciuti in u mondu. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Sottulineendu chì anu focu annantu à a prumuzione di destinazioni dapoi 2019, u Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy hà dettu:

"Avemu creatu diverse marche di destinazione cum'è Istanbul hè u novu cool, TurkAegean, Turkish Riviera, Taş Tepeler. In u periodu 2023-2028, introduceremu un totale di 9 novi prudutti di marca in modu più intensivu in u mondu includendu 20 più marche promozionali principali in u sistema. Puderete vede più di 50 prudutti nantu à u situ GoTürkiye. Avemu bisognu di memorizà sti prudutti 50 in u mondu glubale è mette in mente. Marcaremu i prudutti chì deve esse evidenziati in certi prucessi, micca solu nantu à una basa di destinazione, ma ancu nantu à una basa di produttu. U più impurtante quì hè di creà cuntenutu. Avemu avutu un film promozionale in 2018. In u 2022, sta cifra hè aumentata à 300. In u 2028, avemu u scopu di ottene sta figura cum'è 900 cummerciali ".

Dati turistici in Turchia

"Attivaremu 2023 altre spiagge pubbliche in 7"

Enfatizendu chì u cuncettu di spiagge pubbliche cuntinueghja à aumentà, u Ministru Ersoy hà dettu: "Cumissioni 2023 più spiagge in 7; Bodrum Türkbükü, Torba, Koyunbaba, Küçük Çaltıcak, Hatay Pirinçlik, Giresun Güre è İstanbul Şile. Spargheremu e spiagge pubbliche di cunfortu di 7 stelle à tutte e nostre cità costiere aghjunghjendu 8-5 più ogni annu ". disse.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, nutendu chì anu righjuntu u livellu di l'ospiti in ogni pruvincia, micca in certi destinazioni, hà dettu: "Avemu istituzioni di coordinazione in tutte e pruvince per 3 anni cù u Prugramma di Prumuzione è Sviluppu Turisticu Pruvinciale. Travaglianu inseme cù u TGA in a prumuzione di a regione. Eccettu GoTürkiye, ogni pruvincia hà u so contu 'Go', è facenu e so attività quì. Avemu principiatu un aumentu assai seriu in i dui visuale, u cuntenutu di e social media è i travaglii di prumuzione digitale internaziunale in relazione à tutte e pruvince è continueremu intensivamente ". disse.

Indicà chì u turismu di u futuru deve esse sustinibili, u Ministru Ersoy hà dettu: "Vulemu esse u paese chì si adatta à stu cambiamentu u più veloce. Prevemu chì tutte e nostre strutture di alloghju, chì ghjunghjeranu à 2030 24 da u 500, anu cumpletu i criteri di sustenibilità di a terza tappa. Turchia hè stata u primu paese in u mondu à realizà questu per lege davanti à u Ministeru ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu u scopu di marcà e cità induve si facenu i festival di strada culturale è hà dettu: "Avemu fattu questu in 2022 cità in 5. Quist'annu, 6 altre cità seranu aghjunte è i nostri Festival di Strada Culturale si feranu in 11 cità. Da avà, aghjustendu 5 cità ogni annu, i festivals si feranu in 2028 cità in 36. I nostri novi cità sò Adana, İzmir, Nevşehir, Trabzon, Erzurum, Gaziantep. Vulemu sparghje i nostri festivals ugualmente in diverse parti di l'Anatolia ". hà fattu a so valutazione.

"U turismu turcu hè diventatu immune à e crisi"

Rimarchendu chì l'ambiente geopuliticu in Turchia hè sempre statu sfida, u Ministru Ersoy hà cuntinuatu cusì:

"Mentre criavamu e nostre strategie turistiche, avemu implementatu queste pratiche pensendu à cumu fà a Turchia immune à e crisi. I nostri sforzi di diversificazione di u mercatu sò impurtanti in questu sensu. Turchia ùn hè più dipendente di un paese. Dunque, ùn hè micca cusì impurtante per un paese per avvistà. Pudemu chjude u nostru deficit cù a parte di a torta cumprata da diversi paesi. Avà, u turismu turcu hè diventatu immune à e crisi. Per esempiu, ci era un riflessu negativu causatu da e differenzi di u scambiu in a parità di u dòricu, ma malgradu questu, ùn eramu micca affettati assai da a diversità di u mercatu è di u produttu. Comu hè cunnisciutu, campemu in una inflazione di costu globale. Ùn duvemu più fucalizza nantu à i costi, ma nantu à i rivenuti. Avemu ancu ottinutu un aumentu assai seriu in i nostri rivenuti ".

U Ministru di a Cultura è di u Turismu Ersoy hà dichjaratu chì aghjunghjenu almenu una destinazione più à a Guida Michelin oltre à Istanbul in 2023 è hà dettu chì anu u scopu di aumentà u numeru di cità aghjuntu à a guida à 2028 in 5.

Spartendu a roadmap nantu à cumu ghjunghje à i miri, u Ministru Ersoy hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti dopu a presentazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*