U Sistema di Vendita di Bigliettu di Trenu di TCDD hè statu rinnuvatu

U sistema di vendita di biglietti di treni di TCDD hè statu rinnuvatu
U Sistema di Vendita di Bigliettu di Trenu di TCDD hè statu rinnuvatu

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu u rinnuvamentu di u sistema di vendita di biglietti, induve i biglietti sò venduti per treni d'alta velocità, mainline è convenzionali operati da a Direzzione Generale di TCDD Transportation.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, hè statu enfatizatu chì e ferrovie sò una di e prime istituzioni statali à aduprà tecnulugii di l'infurmazione, è chì u sistema di vendita di biglietti rinnuvatu hè stata utilizata per circa 10 anni è aghjurnamenti cuntinui sò fatti. . In a dichjarazione, "Vendemu i biglietti à circa 70 mila passageri per ghjornu in treni YHT, mainline è regiunale. Per quessa, seguitemu da vicinu l'evoluzione in u mondu IT per diversificà è accelerà i canali per via di a vendita di biglietti.

Enfatizendu chì i sforzi sò fatti per adattà i sviluppi in u settore di l'informatica à u trasportu di i passageri, creendu cusì una nova piattaforma per furnisce servizii più veloci, cumpleti è facilitate à i citadini, a nova piattaforma ùn solu furnisce micca comodità in a vendita di biglietti, ma ancu pruduce. Soluzioni intelligenti per a gestione di capacità è assistenza à i servizii di trasportu di passageri.

In a piattaforma appena creata, hè dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu per chì i citadini ponu cumprà servizii supplementari cum'è l'affittu di vittura è e riservazioni d'alberghi in u so destinazione, è chì a nova piattaforma hè stata messa in usu da u 21 di ghjennaghju, è hà u situ web ticket.tcdd.gov.tr ​​è l'applicazioni mobili IOS è Android è l'applicazioni ponu esse aduprate scarichendu gratuitamente da e magazzini di queste piattaforme.

NOVA PIATTAFORMA DISABILITÀ AMICA

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì tutti i treni operati da TCDD Tasimacilik implementanu applicazioni di supportu per i nostri citadini disabili in ogni tappa di i so viaghji, è enfatizatu chì a "nova piattaforma" furnisce 100 per centu facilità d'usu per i citadini cù disabilità di visione è di mobilità. , cum'è in l'antica applicazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*