Cuminciatu u sustegnu di trasportu per i studienti

Cuminciatu u sustegnu di trasportu per i studienti
Cuminciatu u sustegnu di trasportu per i studienti

U Ministru di a Famiglia è i Servizii Suciali Derya Yanık hà annunziatu l'iniziu di u prugramma di supportu per copre e spese di trasportu da esse furnite à i studienti di l'istruzione primaria, secundaria è superiore in famiglie beneficiari di assistenza suciale. Induve è cumu dumandà u sustegnu di u trasportu di i studienti? Quantu hè u sustegnu di trasportu di i studienti, quantu hè?

Cù u dittu prugramma di sustegnu, u Ministru Yanık hà annunziatu chì susteneranu e spese di trasportu interurbanu di i studienti di l'istruzione primaria, secundaria è superiore chì studianu in una cità diversa da a so famiglia.

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì u prugramma di supportu per copre e spese di trasportu per i studienti di l'istruzione primaria, secundaria è superiore in famiglie beneficiari di assistenza suciale serà implementatu per a prima volta.

300 milioni di TL di bilanciu

Dichjarà chì cuntribuiscenu à i prucessi educativi di i studienti in e famiglie beneficiari di l'assistenza suciale cù u prugramma di sustegnu, u Ministru Yanık hà dettu: "U nostru prugramma di supportu per risponde à e spese di trasportu per circa 400 mila studenti di l'educazione primaria, secundaria è superiore in u suciale. L'assistenza alle famiglie beneficiarie hè cuminciata. Avemu attribuitu un budgetu di circa 300 milioni di TL per questu. U limitu superiore di u sustegnu chì daremu à i nostri studienti per l'annu 2023 hè 750 TL. Cù stu prugramma di supportu, e spese di trasportu andata e ritorno di i nostri studienti saranu coperti duie volte à l'annu. Cù u dittu prugramma, susteneremu e spese di trasportu interurbanu di i nostri studienti di l'istruzione primaria, secundaria è superiore chì studianu in una pruvincia diversa da e so famiglie.

L'applicazioni ponu esse fatte à SYDV

U Ministru Yanık hà dettu chì l'applicazioni da esse fatte à u prugramma in questione duveranu esse fatte da u studiente o da a famiglia di u studiente à a Fundazione di Assistenza Soziale è Solidarietà pertinente situata à l'indirizzu di residenza di e famiglie di i studienti.

Dichjarà chì i nostri citadini, beneficiari di l'assistenza suciale, sò cun elli ogni volta chì anu bisognu di sustegnu senza discriminazione, u Ministru Yanık hà dettu:

"Continuemu à piglià tutte e misure per chì i nostri studienti, chì sò a guaranzia di u nostru avvene, ponu cuntinuà a so educazione più cunfortu. I nostri studienti sò u nostru futuru. Cù stu prugramma, continueremu à sustene è cuntribuisce à i nostri studienti è e so famiglie ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*