Mortar di cimentu difettu eliminatu da i mura di Diyarbakir, Lista di l'UNESCO

Mortar di cimentu sbagliatu inseritu in i mura di Diyarbakir, elencu UNESCO
Mortar di cimentu difettu eliminatu da i mura di Diyarbakir, Lista di l'UNESCO

A risturazione cuntinueghja in a 6a tappa di i travaglii realizati da a municipalità metropolitana di Diyarbakır cù u mottu di "Risurrezzione in i Muri".

I travaglii di risturazione iniziati da a Municipalità Metropolitana per portà i Muri Diyarbakır, chì sò nantu à a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO, à e generazioni future, cuntinueghjanu à espansione.

In u scopu di l'opere, u mortar di cimentu difettu, chì hè statu trovu à l'esternu di i bushings 39 è 40 è era cunsideratu cum'è fattu in u passatu, hè statu sguassatu, è u muru hè stata riparata cù materiali originali. Injections sò stati ancu fatti in i mura per rinfurzà i mura.

Pulizie di muru è lavaggi sò stati realizati dopu à i scavi. E riparazioni sò state fatte in lochi chì sò stati distrutti è stati risicatu.

In i bastioni 21 è 22, cunnisciuti cum'è a Porta d'Urfa, l'insulazione è u pavimentu sò stati cumpletati nantu à a terrazza di 700 metri quadrati. A pulizia di a superficia hè stata fatta in l'arbureti. I resti di mura sò stati truvati à l'esterno di u bastione numeru 21.

I travaglii sò stati finiti à l'esterno di u segnu nantu à una zona di circa 2 mila 800 metri quadrati. A causa di e cundizioni staggione, i pruduzzione seranu guardati fora finu à a primavera, è u travagliu continuarà secondu l'adattabilità di i valori di temperatura in l'arbulu.

A candela hè stata trovata

Scavazioni sò state realizate nantu à u pianu di a terrazza di u bastione 40 sottu a tutela di a Direzzione di u Museu è sottu a tutela di un archeologu. Per via di i scavi, una lampada rumana hè stata truvata à u pianu di a terrazza di a torra n ° 40. À u listessu tempu, a pavimentazione di u periodu anticu hè stata trovata.

In u risultatu di e scavi realizati cù precisione nantu à u pianu di a terrazza di u bastione numeru 39, hè stata truvata una munita di l'Epica Ottumana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*