ABB apre una fabbrica di robot completamente automatica in Shanghai

ABB Shanghai fabbrica di robot completamente automatica Acti
ABB apre una fabbrica di robot completamente automatica in Shanghai

ABB, un gruppu svedese-svizzero famosu in u mondu cun sede in Zurich, hà apertu una fabbrica di robotica cumplettamente automatizata è flessibile in u locu Kangqiao di Shanghai. L'investimentu fattu per l'area di pruduzzione è ricerca di 67 mila metri quadrati hè stata di 150 milioni di dollari in totale.

ABB implementerà e so propria tecnulugia digitale è d'automatizazione in a facilità, creendu a generazione robotica di u futuru. A cumpagnia s'impegna cusì à ottene a so pusizione di punta in i mercati di robotica è automatizazione in Cina.

L'apertura di sta grande nova fabbrica hè l'ultimu di i 30 anni di operazioni di successu di a cumpagnia in Cina. ufficiali ABB; crede chì e so fabbriche innovative, automatizate è flessibili sò un cumpunente chjave di e strategie di e so cumpagnie "In Cina, per a Cina" è rinfurzà i so prucessi di creazione di valore in questu paese. Inoltre, sicondu i funzionari, finu à u 90 per centu di e soluzioni robotiche chì venderanu in Cina seranu fatti in questa fabbrica. Cusì, sta nova facilità cuntribuisce ancu à l'imprendituri chinesi in u sviluppu di più prudutti, suluzioni è servizii à u livellu lucale.

In fattu, ABB hè basatu annantu à l'assunzione chì u mercatu globale di robotica, vale à $ 80 miliardi oghje, crescerà à $ 2025 miliardi da u 130. In questu cuntestu, a Cina hè u più grande mercatu di robotica in u mondu. Infatti, in 2021, u 51 per centu di e strutture robotiche di u mondu sò stati stabiliti in Cina. Per a prima volta in u paese, più di un milione di robots eranu implicati in u prucessu di produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*