U Centru di Vita Sociale di Alzheimer Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati

U Centru di Vita Sociale di Alzheimer Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati
U Centru di Vita Sociale di Alzheimer Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati

U "Centru di Vita Sociale Alzheimer" apertu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per i malati di Alzheimer in u Parcu Demet Mahallesi Cemre continua à accoglie i so invitati.

I parenti di i malati chì volenu prufittà di u centru, chì furnisce un serviziu gratuitu à i malati cù Alzheimer è demenza precoce, precoce è mediu; Pudete dumandà via l'indirizzu "alzheimerhizmeti.ankara.bel.tr", a linea Whatsapp numerata "0312 507 37 48" o andendu in u centru in persona.

In u centru, chì furnisce un serviziu gratuitu à i malati cù Alzheimer è dimenzja precoce, precoce è mediu, gruppi di vinti persone ognunu; In più di l'attività mentale è fisica, diverse attività sò realizate per u sviluppu di e cumpetenze psicomotrici.

E PREPARAZIONI DI U NOVU CENTRU SONT FATTE

Grazie à u centru, chì hè utilizatu da i malati diagnosticati cù Alzheimer è dimenzja in u primu è mediu; Mentre hè assicuratu chì i parenti di i pazienti assignanu tempu per elli stessi, i servizii di cunsigliu psicologicu individuale è seminarii di cura di i pazienti sò dati da esperti di l'Università di Ankara per i parenti di i pazienti.

Dapoi a data d'apertura, u numeru di persone chì anu dumandatu à u centru hà più di 100, è per via di e valutazioni fatte, i membri 40 sò stati servuti. 45 parenti di i pazienti anu benefiziu da a psicoterapia individuale datu à i parenti di i pazienti.

Fornendu infurmazioni nantu à u centru, Adnan Tatlısu, Capu di u Dipartimentu di i Servizii Suciali ABB, hà dettu: "Furnemu servizii à i nostri citadini cù a malatia d'Alzheimer residenti in Ankara, attraversu attività mentali, psicomotrici è artistiche, per prevene a regressione di e so malatie, per aumentà. a qualità di vita di i nostri anziani è per assicurà chì passanu u tempu pruduttivu in l'area di socializazione. Inoltre, u nostru centru offre seminarii di cura di i pazienti è servizii di sustegnu psicologicu per i membri di a famiglia di a malatia d'Alzheimer. Cuntinuemu u travagliu di un novu centru in un altru puntu chì avemu determinatu in Ankara, basatu annantu à i bisogni è e dumande. Continueremu à serve e famiglie di i nostri citadini cù Alzheimer è demenza in u nostru novu centru u più prestu pussibule ".

U Centru di Vita Sociale di Alzheimer Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati

U SERVIZU DI CONSEGLIA PSICOLOGICA hè ancu furnitu à i parenti di i pazienti

U Centru, induve u Dipartimentu di i Servizii Suciali hà per scopu di cunnetta l'anziani diagnosticati cù Alzheimer in a prima è media tappa à a vita, per permette di gode di e so attività di a vita di ogni ghjornu è di socializà, è di ritardà a tappa di a malatia cù l'attività mentale, hà u scopu. per cunnette i malati di Alzheimer à a vita.

Mentre i pazienti chì beneficianu di u centru impegnanu in diverse attività artistiche, interagiscenu ancu cù l'altri durante l'ore di spartera. sohbet si socializeghjanu. In u centru induve l'attività musicali sò ancu tenute, l'anziani passanu u tempu cun piacè in cumpagnia di un staff espertu.

In u centru; Mentre furnisce servizii à i pazienti cù un staffu ben equipatu di 2 infermieri, 1 travagliadore suciale, 2 sociologi, 1 psicologu, 1 caregiver, 4 staffi di cucina è di pulizia, i servizii di cunsigliu psicologicu sò ancu furniti à i parenti di i pazienti.

U Centru di Vita Sociale di Alzheimer Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati

PUDONI ANQUA APPLICATE VENDU À U CENTRU

I parenti di Alzheimer ponu applicà per via di l'indirizzu "alzheimerhizmeti.ankara.bel.tr" per prufittà di u centru, mentre chì ponu ancu applicà via a linea WhatsApp (03125073748) o andendu in u centru in persona.

Da i citadini chì anu dumandatu; Dopu l'esame preliminariu cù l'infurmazioni d'identità, l'indirizzu di residenza, u rapportu di salute chì mostra chì a malatia hè in u primu stadiu o mediu, un appuntamentu hè fattu. L'infermiera è i travagliadori suciali facenu visite in casa à u paziente è l'esame suciale, è dopu à e teste cognitive è i cuntrolli di salute, l'applicazioni di adesione sò fatte à u centru in cunfurmità cù i criteri.

U Centru di Vita Sociale di Alzheimer Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati

I PAZIENTI È I SO PARENTI SONU FELICI

I pazienti è i so parenti in u Centru di Vita Soziale di l'Alzheimer anu manifestatu a so satisfaczione cù u centru cusì:

Meral Cengiz: "Aghju purtendu u mo babbu à u centru. Un amicu hà cunsigliatu stu locu. Aghju investigatu assai è fighjatu à e cliniche private, ma ùn era micca ciò chì vuliamu, u cuncettu di stu locu ci pareva assai appruvatu. Venemu da quasi 3-4 mesi. Avemu vistu chì u mo babbu hè più suciale. Cuminciò à parlà più cunfortu in l'ambienti suciali, si pò avà spressione cunfortu. Era timida è imbarazzata. Semu assai soddisfatti di stu serviziu, grazie ".

Fadime Kamisli: "U mo fratellu hà l'Alzheimer. Hè assai felice di vene quì. Quand'ellu ùn vene, si sente a so assenza. Dice ch'ellu hè cuntentu di l'intaressu di i prufessori, dice ch'ellu hè felice di vene quì, è avemu osservatu ancu questu. Quì cù i nostri prufessori, amichi sohbet Facenu attività, volenu fà l'attività in casa. Era cunfortu per noi cum'è per u mo fratellu. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ".

Ambasciatore Ahsen: "Aghju purtendu a mo moglia quì. Hè stata estremamente benefica per ellu. Almenu hà cuminciatu à ride. Hè assai felice di cuntà ciò chì hè accadutu quì. Ùn pudemu micca cumunicà cun ellu in casa, ùn pudemu avvicinà ellu. Più veniva quì, più s’aprì è diventava più allegru.

Ahmet Egin: "Da u primu ghjornu chì sò venutu quì, l'impiegati quì mi trattanu assai bè è mi curanu. Credu chì mi migliurà è diventeraghju più dinamicu quì. Un ringraziu speciale à quelli chì anu cuntribuitu. In particulare ricumandemu à quelli chì sò propensi à l'oblio cum'è mè di vene quì. Hè bè chì ci hè stu locu, hè bonu chì pensanu à questu locu ".

Sema Ambassador: "Avemu un bellu tempu quì. Pinghjemu, ghjuchemu. Sò assai felice di vene quì, aghju fattu novi amichi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*