DS Automobiles raggiunge guadagni significativi in ​​a prima corsa di Formula E Season 9

DS Automobiles Ottene Guadagni Significativi in ​​a Prima Metà di a Stagione di Formula E
DS Automobiles raggiunge guadagni significativi in ​​a prima corsa di Formula E Season 9

Cù un coppiu di Campionati di Piloti di Formula E è di Team, DS Automobiles hà iniziatu cù una prestazione promettente in Messico, a corsa di apertura di a 9a stagione di u Campionatu Mondiale di Formula E ABB FIA.

Malgradu una dura corsa di qualificazione complicata per a corsa di apertura di a stagione in Messico, i piloti di DS Automobiles anu pussutu dimustrà u forte livellu di prestazione di a nova DS E-TENSE FE23 entrata cù PENSKE AUTOSPORT. In questa prima corsa di a stagione, i veiculi di corsa di 3a generazione sò debuttati, più putenti è efficaci cà i mudelli precedenti, chì sottolineanu u sviluppu tecnicu cuntinuu in u trasportu elettricu. DS Automobiles hà pigliatu u primu puntu in a Città di Messico, facendu un impattu in ciò chì pare più cumpetitivu chè mai.

E capacità di a nova vittura sviluppata da DS Performance sò state pruvate da Jean-Eric Vergne è Stoffel Vandoorne, chì eranu in prima linea di sessioni di furmazione gratuiti. U pilotu francese hà avutu u più veloce è u sicondu tempu, mentre chì u pilotu belga hà pigliatu u quintu postu. Mentre chì tuttu pareva bè finu à a qualificazione, sta tendenza ùn hà micca cuntinuatu quandu si trattava di a sessione attuale. I dui piloti di DS Automobiles sò stati chjappi in u trafficu, cù Jean-Eric Vergne 11 è u so cumpagnu 14 à u principiu.

In a corsa, i veiculi DS E-TENSE FE23 anu dimustratu chì seranu una parte integrante di l'azzione di questu annu. U campione in carica Stoffel Vandoorne ùn hà mai rinunciatu. Infine hà avanzatu quattru posti per piglià u 10u postu in a volta finale. À u cuntrariu, Jean-Eric Vergne hà patitu pèrdite sustanziali in i tappe finali. Finu à dui fila, u cunduttore francese hà avutu un prublema tecnicu cù a bateria, unu di i cumpunenti cumuni chì a regulazione esige in tutti i veiculi. Stu prublema hà risultatu in ellu fora di u top 10 durante a corsa. Hè statu capace di ghjunghje à a fine in 12e postu.

Dopu à a gara di apertura di a stagione in u circuitu Hermanos Rodriguez in Messico, e prossime tappe di u Campionatu ABB FIA di Formula E si svolgeranu in Arabia Saudita u 27 è 28 di ghjennaghju per a seconda è a terza corsa in u circuitu Diriyah.

L'ultimu Campione di u mondu di Formula E Stoffel Vandoorne: "Ovviamente ùn era micca un weekend perfettu. Pensu chì tutti in a squadra speravanu di lascià u Messicu cù più punti. Tuttavia, un puntu conta è hè megliu cà nunda. Avemu avutu un ritmu assai bonu in l'esercizii liberi è partiti bè, cù e duie vitture in i primi cinque ogni volta. Avemu avutu chì e cose boni avianu da succede, ma durante a qualificazione, e cose ùn anu micca andatu cum'è previstu, soprattuttu per via di u trafficu. Ùn avemu micca ottimizatu in ogni modu. Aghju cuminciatu in u 14u postu è sapia chì ùn saria micca faciule. A corsa hè stata ricca cù parechji periodi di Safety Car è avemu amparatu assai. In ogni casu, era assai difficiuli di chjappà è di passà l'avversari è ùn pudia andà più altu di u 10u postu ".

U campionu di Formula E 2018 è 2019 Jean-Éric Vergne: "Ovviamente ùn era micca u risultatu chì ci aspettavamu. Aghju veramente luttatu per finisce a corsa cù punti è sfurtunatamenti aghju avutu un prublema di batteria appena prima di a bandiera a scacchi. Era assai frustrante quandu aghju datu tuttu per ottene punti chì puderanu fà a diferenza à a fine di a stagione. Vogliu ancu vede u latu pusitivu. A nostra vittura hè bona è avemu amparatu assai lezioni interessanti da stu weekend. Serà una stagione assai longa. Tuttavia, cù una vittura altamente cumpetitiva è ciò chì avemu amparatu oghje, sò cunvinta chì faremu megliu in e prossime corse ".

Realizzazioni chjave dapoi chì DS Automobiles hà intrutu in Formula E:

90 corse

4 campionati

15 vittorie

44 podi

22 pole positions

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*