Festival di lotta di cammellu in Denizli

Camel Guresi Solen in Denizli
Festival di lotta di cammellu in Denizli

A Municipalità Metropolitana di Denizli urganizeghja a seconda lotta di cammelli, chì hè una tradizione impurtante di a cultura nomadica, a prima di quale hè stata l'annu passatu. 120 cammelli di lotta si batteranu ferocemente dumenica 15 di ghjennaghju à u Complessu di Ghjochi Sportivi Tradiziunali Turchi. U presidente Osman Zolan invitò tutti i so cumpatrioti à l'urganizazione libera.

Metropolitan cuntinueghja a prutezzione di a cultura nomade

A municipalità metropolitana di Denizli, chì attribuisce una grande impurtanza à i prughjetti suciali è culturali in più di l'investimenti fisichi chì hà realizatu in Denizli, urganizeghja a seconda lotta di cammellu, chì hè una tradizione impurtante di a cultura Yörük, u primu di quale hè statu tenutu l'annu passatu. . Per mantene a cultura nomade viva è trasmettela à e generazioni future, l'eccitazione di a lotta di cammelli avarà da fà in u Complexe di i Ghjochi Sportivi Tradizionali Turchi di a Municipalità Metropolitana (sottu à a Piazza Albayrak) dumenica 15 di ghjennaghju di u 2023. In più di Denizli, 120 lottatori chì venenu da e pruvince circundanti, in particulare Aydın è Muğla, si batteranu ferocemente in u Complessu di Ghjochi Sportivi Tradiziunali Turchi. A participazione à a lotta di cammelli, chì hè unu di i più grandi divertimenti di a ghjente di a regione, in particulare i Yoruks in Denizli è a Regione Egea, è induve l'elementi storici è culturali sò tenuti vivi, serà gratuitu.

Camel Guresi Solen in Denizli

Invitu à a lotta di cammelli da u presidente Zolan

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, chì hà dichjaratu chì a participazione à a lotta di cammelli, chì si terrà per a seconda volta in u cumplessu tradiziunale di ghjochi sportivi turci di a municipalità metropolitana di Denizli dumenica 15 di ghjennaghju di u 2023, hè gratuita, hà invitatu tutti i so cumpagni. paisani à questu avvenimentu speciale. Dichjarà chì hè l'unica urganizazione privata di cammelli in Turchia chì pò esse guardata in u sistema di tribuna, u sindaco Zolan hà dettu: "Continuemu à prutege i nostri valori, cunziddi chì a lotta di cammelli hè una tradizione impurtante di a nostra cultura nomade, una parte di a nostra cultura. ricchezza culturale. Avemu compie tutte e nostre priparazioni per sta bella urganizazione induve a participazione serà gratisi. Aspittemu tutti l'amatori di lotta da a nostra cità è e cità circundante à u nostru Denizli dumenica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*